جشنواره مجازی شعر «مدافعان سلامت، رهروان مدافعان وطن» برگزیدگان خود را شناخت

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: جشنواره مجازی شعر «مدافعان سلامت، رهروان مدافعان وطن» برگزیدگان خود را در شیروان شناخت.

 «ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به معرفی برگزیدگان جشنواره مجازی شعر " مدافعان سلامت، رهروان مدافعان وطن " در شیروان افزود: این جشنواره به همت کانون بسیج هنرمندان، شبکه بهداشت و درمان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان در دو بخش کلاسیک و نو  برگزار شد.


 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان خاطرنشان کرد: فراخوان جشنواره مجازی شعر در شبکه‌های اجتماعی شهرستان شیروان منتشر شد که هیات داوران این جشنواره  پس از بررسی ۳۸ اثر رسیده به دبیرخانه، اسامی برگزیدگان را اعلام کردند.

 


عباسپور بیان کرد: هیئت داوران اساتیدی همچون ابوطالب شیرین و ربابه قصابان منتخبین خود را در بخش کلاسیک ( فائزه میلانی و صغری ابراهیمی ) و در بخش نو ( معصومه قوامی و سهیلا رضازاده شمخال) معرفی کردند.

 


وی خاطر نشان کرد: طی مراسمی در محل اتاق جلسات مرکز بهداشت و درمان  با حضور دکتر هاشمی رییس شبکه بهداشت و درمان و ابراهیم صفایی مسئول کانون بسیج هنرمندان از برگزیدگان جشنواره مجازی شعر، با اهداء  لوح تقدیر، بسته های فرهنگی (کتاب) و هدایایی به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد. 

 


وی اضافه کرد: همچنین از سوی انجمن های ادبی شهرستان شیروان از «معصومه هاشمی» رییس شبکه بهداشت و درمان نیز بابت هفته قلم و همکاری در برگزاری این جشنواره با اهداء کتاب مثنوی معنوی مولوی تقدیر به عمل آمد.

 


مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان عنوان کرد: جشنواره مجازی پویش شاعرانه مدافعان سلامت رویکردی جدید برای ارائه محتوا در فضای مجازی است که این پویش با هدف تشویق مردم به رعایت اصول بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در بحران کرونا است که با استفاده از قدرت بی‌بدیل شعر و هنر در ارتقا سطح سلامت عمومی برگزار شد.

 

عباسپور افزود: در این رویداد، شاعران ضمن ارائه چشم اندازی شاعرانه از فداکاری کادر بهداشت و درمان در ایام کرونا با طبع نازک و بیان شیوای خود در قالب‌های گوناگون شعری، آثاری ماندگار خلق کردند.

 


وی برگزاری این چنین جشنواره‌های مجازی را در جامعه ضروری دانست و تصریح کرد: هنر می‌تواند در تغییر سبک زندگی افراد و ارتقا سطح سلامت جامعه نقش ارزشمندی ایفا کند.

کد خبر 948311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha