احداث ۳ مراکز جامع سلامت در شهرستان هلیلان

فرماندار هلیلان از احداث ۳ مراکز جامع سلامت در شهرستان هلیلان خبر داد و گفت: مشکلات حوزه درمانی در مناطق محروم شهرستان کمتر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «سعید شهبازی» صبح امروز(۲۲ تیر) در بازدید از مراکز جامع سلامت شهرستان هلیلان با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز افراد ساکن در شهر توحید به عنوان مرکز شهرستان، اظهار کرد: امکانات و تجهیزات مورد نیاز به منظور بهره گیری از تمام ظرفیت ساختمان این مرکز برای ارتقاء ارائه خدمات به شهروندان و ایجاد یک نقاهتگاه موقت در موارد اضطرار  توسط شبکه بهداشت و درمان لازم و تسریع در این امر ضروری است.

 

وی ایجاد مراکز جامع سلامت را برای بهبود و ارتقاء وضعیت سلامت مردم دانست و گفت: احداث مراکز جامع سلامت در شهر توحید و پیازآباد و زردلان  گامی برای دسترسی سریع و آسان به مراکز بهداشتی و درمانی،  کاهش  هزینه های درمانی و حل مشکلات تخصصی پزشکی مردم شهرستان خواهد بود.

 

فرماندار هلیلان  ابراز امیداوری کرد که با راه اندازی این درمانگاه و تجهیز کامل آن  بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلات حوزه درمان شهرستان مرتفع شود.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان نیز اظهار کرد: خدمات بهداشتی درمانی جزو اولین نیازهای مردم هستند و در ادامه راه تمام تلاشمان را برای رفع چالش ها و مشکلات این حوزه به کار خواهیم گرفت.

 

«فاطمه کریمی» افزود: شهرستان نوپای هلیلان در تمام عرصه ها مخصوصاً حوزه بهداشت و درمان نیازمند عنایت ویژه مسئولان است و امید است بتوانیم در سایه توجه ویژه مسئولان خدمات رضایت بخشی به مردم شریف این دیار ارائه کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: با ارتقا هلیلان از بخش به شهرستان، شبکه بهداشت و درمان از اولین اداراتی بود که در سطح شهرستان با اهتمام و تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسئولان دانشگاه تاسیس  و خدمات‌دهی به مردم را آغاز کرده است.

کد خبر 948384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha