برگزاری طرح تابستانه «فهما» در سطح ۶۰۰ کانون فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد

دولت آبادی از برگزاری طرح «تابستانه فهما» در سطح ۶۰۰ کانون فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: برنامه ها در سه حوزه شبستان فرهنگ، شبستان هنر و شبستان نوآوری برگزار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» امروز (22 تیر ماه) در نشست خبری طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «تابستانه فهما»، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا حوزه فرهنگ نباید متاثر از مشکلات فعالیت خود را تعطیل کند و باید متناسب با شرایط برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برای سال جاری برنامه هایی را پیش بینی کرده که طرح «تابستانه فهما» یکی از این برنامه های متنوع است.

 

وی با بیان اینکه اوقات فراغت یکی از بخش های مهم زندگی انسان است، اضافه کرد: اگر کانون های فرهنگی و هنری به دنبال جذب و ساماندهی جوانان هستند، باید بتوانند از این ظرفیت به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

 

دولت آبادی یادآور شد: طرح «تابستانه فهما» از 10 تیر تا پنجم شهریور ماه امسال متناسب با شرایط هر شهرستان برنامه هایی در حال برگزاری دارد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح «تابستانه فهما» در سطح 600 کانون فرهنگی و هنری سخن به میان آورد و ادامه داد: برنامه ها در سه حوزه شبستان فرهنگ، شبستان هنر و شبستان نوآوری برگزار خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه برنامه ها در بستر فضای مجازی انجام می گیرد، گفت: کارگاه سرود، نمایش و فیلم سازی را خواهیم داشت.

 

دولت آبادی کارگاه داستان نویسی و نمایش نامه نویسی را از دیگر برنامه ها دانست و خاطرنشان کرد: نخستین رویداد «ایده پردازی کارآفرینی فرهنگی» با محوریت مسجد برگزار می شود.

کد خبر 948387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha