حجاب نقشی مهم در سلامت اجتماعی دارد

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ حجاب و عفاف، اظهار داشت: حجاب به خاطر هم خوانی کامل با ارزش‌ها و الگوهای فرهنگی حاکم بر جامعه اسلامی نقش بسزایی در حوزه مصالح فردی و اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، حجت الاسلام «سید اسماعیل حسینی» امروز(22 تیر) در دومین روز از هفته عفاف و حجاب و تقدیر از خانواده‌های نیروی انتظامی لرستان، اظهارداشت:  حجاب و عفاف و نهادینه سازی این فرهنگ غنی نقش مهمی در سلامت اجتماع و خانواده ها دارد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان افزود: حجاب به خاطر هم خوانی کامل با ارزش‌ها و الگوهای فرهنگی حاکم بر جامعه اسلامی نقش بسزایی در حوزه مصالح فردی و اجتماعی دارد.

 

وی  با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در دین مبین اسلام، عنوان کرد: حجاب فطری است و از همان آغاز آفرینش بشر، زن و مرد کوشیدند تا به هر شیوه ممکن آن را حفظ کنند.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: مسئله حجاب در ادیان و اقوام پیش از اسلام نیز مورد توجه بوده است و اسلام نیز منطبق بر فطرت بشراست، اهمیت ویژه ای برای آن قائل شده است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در ادامه همچنین به نقش ناجا در پاسداری از هنجارهای جامعه اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در صف اول مبارزه با هجمه های دشمنان قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه ترویج بدحجابی دسیسه دشمنان است، افزود: نیروی انتظامی از جمله سازمان‌های مهم در پاسداری از هنجارها، ارزش‌ها و مرزهای اخلاقی کشور بوده و کارآمدی این نیرو نقش مهمی در جامعه پذیری مردم و قانون گرا شدن آنها داشته است.

 

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: امنیت اخلاقی و پایدارسازی آن نقش بسزایی در سلامت فردی و اجتماعی جامعه داشته و ضامن تحقق امنیت پایدار به مفهوم عملی آن است.

کد خبر 948458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha