عزت، شرافت و شخصیت زن به حفظ حجاب است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: عزت، شرافت و شخصیت زن به حفظ حجاب است و حجاب نوعی مصونیت در برابر برخی ناهنجاری هاست.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لائینی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: حجاب برتر حجاب زهرایی و فاطمی است و باید الگو و نمونه برای همه بانوان در زندگی باشد.

 

امام جمعه نکا افزود: مردان با غیرت خود و زنان ما با حیا و حجاب و عفاف می توانند زندگی اهل بیتی و زهرایی و فاطمی برای خود و خانواده ایجاد کنند.

 

وی با بیان اینکه امروزه وضعیت حجاب در جامعه در برخی از موارد هنجارها را شکسته است، اظهار کرد: باید برای آن چاره ای اندیشیده شود و وضعیت حجاب و عفاف با دقت بیشتر مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: عزت، شرافت و شخصیت زن به حفظ حجاب است و حجاب نوعی مصونیت در برابر برخی ناهنجاری هاست.

 

وی افزود: برخی از افراد مانتو را حجاب می دانند که البته حجاب است؛ اما مانتویی که پوشیده و قابل قبول باشد که متاسفانه امروزه با این وضعیت جامعه، چیزی به عنوان مانتو وجود ندارد.

 

امام جمعه نکا یادآور شد: امروز دشمنان با کمرنگ کردن حجاب و عفاف، به فرهنگ و بنیان خانواده ها حمله کرده اند و خانواده هارا نشانه رفته اند که باید با دقت بیشتر در این بخش ورود کرده و خانواده ها دغدغه حفظ حجاب و عفاف فرزندان خود را داشته باشند.

 

به گفته حجت الاسلام محمدی لائینی، حجاب برتر و حجاب فاطمی و زهرایی همان چادر است که امیدواریم همچنان در دستور کار خانواده ها قرار گیرد و شاهد توسعه این نوع حجاب در جامعه باشیم.

کد خبر 948468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha