۱۷ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در خراسان جنوبی واگذار شد

بمناسبت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی ۱۷ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان خراسان جنوبی واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آئین اهدای ۱۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی پیش ازظهر امروز (۲۲ تیر) همزمان با واگذاری ۲ و ۱۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی کشور به صورت ویدئوکنفرانس با حضور دکتر قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی انجام شد.

 

این واحدهای مسکونی در شهر درح شهرستان سربیشه، شهرستان بیرجند، سرایان، نهبندان، قاین و زیرکوه احداث شده است.

 

اعتبار هزینه شده برای ساخت هر واحد در شهر درح را  ۳۸۵ میلیون ریال بوده که ۳۵۰ میلیون ریال آن کمک بلاعوض بهزیستی و سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال آن سهم آورده مددجویان بوده است.

 

در سایر شهرستان‌ها نیز برای ساخت این واحدهای مسکونی ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده  است که ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی، ۱۵۰ میلیون ریال کمک سازمان بهزیستی و ۵۰ میلیون ریال سهم آورده مددجویان بوده است.

 

گفتنی است اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی از سال ۸۸ (ابتدای شروع نهضت مسکن) تا کنون ۲ هزار و ۱۱۸ واحد مسکونی تحویل توانجویان و مددجویان متقاضی مسکن در استان کرده است و ۴۲۱ واحد دیگر نیز در حال ساخت دارد که ۶۰ واحد بزودی در هفته ی دولت به بهره برداری می رسد و تحویل معلولان و مددجویان خواهد شد.

کد خبر 948491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha