حمایت کانون فرهنگی هنری مسجد از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا

خسروی با اشاره به تهیه بانک اطلاعات از نیازمندان دو منطقه محروم گل سفید و پشت بازار خرم آباد، گفت: با برنامه ریزی به عمل آمده و جذب مشارکت خیرین از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا حمایت می شود.

« امیرحسین خسروی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: فعالان مسجد دولتشاهی از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در راستای کمک به مردم، تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی کننده تلاش کردند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار خرم آباد با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک در مسجد دولتشاهی خرم آباد، افزود: با کاهش آمار شیوع کرونا در استان کارگاه تولید ماسک این مسجد متوقف شد، اما فعالیت های چون شناسایی بیماران کرونایی و حمایت از خانواده های آنان، کمک به نیازمندان و ضدعفونی و گند زدایی از محله همچنان ادامه داشت.

 

وی اظهار داشت: با شیوع کرونا  تلاش شده با مراجعه منزل به منزل لیست کاملی از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر دو محله پشت بازار و گل سفید خرم آباد تهیه شود.

 

خسروی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر محله، بیان کرد: علاوه بر حمایت های مستمر از این افراد از خانواده های دارای بیماران خاص هم حمایت می شود.

 

وی بیان کرد: این روزها با شیوع دوباره ویروس کرونا در استان فعالیت های جهادی بچه های مسجد با قوت بیشتر آغاز شده است.

 

خسروی افزد: این روزها با حمایت خیران  توزیع مواد ضد عفونی کننده و مواد غذایی به اشخاص شناسایی شده توسط بخش خواهران و برادران  کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار انجام می شود.

 

وی با اشاره به ادامه طرح ضدعفونی اماکن عمومی و منازل مردم، افزود: همچنین طرح ضدعفونی منازل خانواده های دارای بیمار مبتلا به کرونا به صورت مستمر انجام می شود.

 

خسروی ادامه داد:  همچنین طرح تهیه و توزیع بسته های غذایی در دهه مبارک کرامت برای خانواده های بی بضاعت  انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد تا شکست قطعی ویروی کرونا در کنار مردم هستند و با جذب مشارکت خیران در راستای رفع مشکلات مردم بویژه نیازمندان تلاش می کنند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار خرم آباد اظهار کرد: با کمک دفتر تسهیلگری محله پشت بازار و گل سفید خرم آباد، بیماران کرونایی محله شناسایی به صورت هفتگی از این افراد حمایت می شود.

کد خبر 948505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha