بیشترین مداخله اورژانس اجتماعی در شهر ایلام انجام می شود

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با بیان اینکه باتوجه به پراکندگی و بعد جمعیت، بیشترین مداخله اورژانس اجتماعی مربوط به شهر ایلام است، گفت: خدمات اجتماعی که همکاران اورژانس اجتماعی ارائه می دهند در شهر ایلام بیشتر از دیگر شهرستان های استان است.

«زهرا همتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در  دهلران، اظهار کرد:  20 هزار خانوار با جمعتی بالغ بر  38هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

 

وی با بیان اینکه از این میزان ۶ هزار و  644 زنان سرپرست  خانوار  و 14 هزار نفر معلول هستند، افزود: از انتهای سال ۹۶ تا انتهای سال ۹۸ حدود ۷ هزار نفر جدید تحت حمایت خدمات بهزیستی در استان قرار گرفتند اما باید گفت به دلیل بروز حوادث و معلولیت ها، مراجعه افراد و درخواست دریافت خدمات به صورت روزانه است و ورودی های سازمان بهزیستی به روز است.

 

مدیر کل بهزیستی استان ایلام تصریح کرد: تمام مناطق پر خطر استان شناسایی شده اند و برابر اساس اولویت مراکز مشاوره ای و پیشگیری  در این مناطق ارائه خدمات می کنند.

 

وی تصریح کرد: اقداماتی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در استان و شهرستانها صورت گرفته است و نیازمند همکاری دستگاه های دیگر هستیم.

 

همتی خاطرنشان کرد: 15مرکز ترک اعتیاد در استان فعال است که از این میزان 5مرکز در شهر ایلام، ۲ مرکز در شهرستان دره شهر و ۲ مرکز در شهرستان دهلران است.

 

 

کد خبر 948533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha