بهترین یاوران نماز، بچه های مسجد هستند/ خبرگزاری شبستان، نهادی موثر در جهت معرفی فعالیت های مذهبی

حجت الاسلام موسوی با اشاره به طرح های مسجدی در زمینه نماز گفت: بهترین یاوران نماز، بچه های مسجد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید اکبر موسوی» روز گذشته در دیدار با حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد با اشاره به کارکردهای مشترک این دو نهاد در راستای اقامه نماز گفت: کانون های مساجد و ستاد اقامه نماز به نحوی فعالیت های مشترک دارند که می توان آنها را به عنوان دو نهاد فرهنگی موثر در جامعه در راستای ارزش های دینی معرفی کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد خاطرنشان کرد: زمان در حال گذر است و دشمنان نیز چند برابر با سرعت کار می کنند و اگر دیر حرکت کنیم همه چیز را از دست می دهیم همانطور که بسیاری از فرصت ها را از دست داده ایم.

وی افزود: درگیری قید و بندهای اداری ما را در فعالیت ها سرگرم کرده است که باید فارغ از آنها گام برداریم و در این راستا نیز دستگاه های فرهنگی می توانند با کنار زدن قید و بندها اثرگذاری بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: ما اگر مقداری فراتر از آیین نامه ها حرکت کنیم بسیاری از مشکلات حل می شود زیرا می توانیم با جذب در مساجد در جهت فعالیت های فرهنگی گام برداریم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد بیان کرد: اجرای طرح هایی مانند یاوران نماز به عنوان طرح هایی است که از هر اقدامی در جهت ترویج نماز حمایت و پشتیبانی می کند و بهترین یاوران نماز نیز بچه های مسجد هستند و بزرگترین کار مشترک ما با کانون های مساجد نیز همین می تواند باشد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های خبرگزاری شبستان نیز بیان کرد: این خبرگزاری به عنوان اولین خبرگزاری مذهبی است که می تواند در زمینه فعالیت های مذهبی گام بردارد.

کد خبر 948644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha