فعالیت های «تابستانه فهما» در کانون شهدای ایران آباد آغاز شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد گفت: فعالیت های «تابستانه فهما» در این کانون با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستای ایران آباد آغاز شد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالیت های «تابستانه فهما» در این کانون با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستای ایران آباد آغاز شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تصریح کرد: این برنامه های قرآنی، فرهنگی و هنری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور نوجوانان و جوانان روستای ایران آباد برگزار می شود.

 

 

وی ادامه داد: این فعالیت ها شامل کلاس آموزش قرآن کریم برای نوجوانان، کلاس احکام و اصول دین و کلاس های تقویتی دروس خواهد بود و از برنامه های تفریحی برگزاری مسابقه های فوتبال داخل سالن است.

 

 

محرمی تاکید کرد: برنامه های و فعالیت های فرهنگی، آموزشی، هنری، قرآنی، دینی و اجتماعی این کانون در سامانه بچه های مساجد برای مشارکت در رویداد ملی «فهما» ثبت می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد افزود: نوجوانان و جوانان این روستا مشارکت خوبی در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دارند و امیدواریم بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برنامه های مناسب این فصل را اجرا کنیم.

کد خبر 948720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha