مرکز اقامتی«امید فردا»  در آران و بیدگل به بهره برداری رسید

رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل از بهره برداری مرکز اقامتی«امید فردا» با سه میلیارد ریال اعتبار به همت بخش خصوصی خبر داد.

«حیدر ایمانیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با سومین روز از هفته بهزیستی ، ۷۶ طرح اشتغالزایی ، چهار طرح مسکن و یک مرکز اقامتی میان مدت در شهرستان آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

 

 رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل افزود: مرکز اقامتی میان مدت امید فردا با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع با ظرفیت اسمی ۶۰ نفر و اشتغال به کار ۶ نفر با هدف بهبود و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد مخدر یا روان گردان افتتاح شد.

 

 

ایمانیان بیان داشت: طی یک سال گذشته تعداد ۱۱۲ تن از توانخواهان و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این اداره جهت دریافت تسهیلات اشتغال زایی به بانک های شهرستان معرفی شده اند که از این تعداد ۷۶ نفر موفق به تکمیل مدارک مورد نیاز بانک و اخذ تسهیلات شده اند.

 

رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل  افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان افتتاح حضوري پروژه ها وجود ندارد،کلیه افتتاحیه ها با حضور مدیرکل و معاونین بهزیستی استان اصفهان و فرماندار شهرستان آران و بیدگل به صورت سمینار آنلاین وبینار انجام شد./

 

کد خبر 948829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha