لزوم توجه به مناسب سازی اماکن شهری برای تردد معلولان

فتح اللهی با تاکید بر لزوم توجه به مناسب سازی اماکن شهری برای تردد معلولان گفت: پروژه های عمرانی با توجه به افرادی که مشکل جسمی و حرکتی دارند اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز(دوشنبه، ۲۳ تیر) در کارگروه مناسب سازی شهرستان رشت اظهار کرد: در دین اسلام کمک به همنوع و نگاه به مستمندان بارها سفارش شده است. 
 
 
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه نگاه مناسب سازی وظیفه همگان است گفت: هر مسئولی بایستی در ارتقا زیرسازی شهری فعال بوده و توجه ویژه به این امر داشته باشد.
 
 
وی ادامه داد: توجه به معلولان، سالمندان، نابینایان و ... از اهم موضوعاتی است که در مناسب سازی شهری باید بدان توحه ویژه ای شود. 
 
 
فتح اللهی تصریح کرد: میلیون ها جوان سالم در جامعه وجود دارد و در کنارش نیز برخی از خانواده ها دارای معلول هستند، توجه به معلولان به نوعی شکر گذاری خداوند در داشتن فرزندان سالم است. 
 
 
فرماندار رشت افزود: شکرانه نعمت فرزندان سالم باید در عملکردها آشکار باشد. 
 
 
وی با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه ها به افرادی که مشکلات جسمی و حرکتی توجه شود خاطرنشان کرد: این افراد نیازمند ترحم نیستند بلکه نیازمند توجه و نگاه ویژه هستند.
 
 
فتح اللهی اظهار داشت: در صدور مجوزهی عمرانی  باید به این مقوله مهم توجه شود. 
 
 
فرماندار رشت تصریح کرد: ایجاد زیرساخت های مناسب سازی می تواند کمکی برای افرادی که دارای مشکل جسمی و حرکتی هستند برای انجام فعالیت های روزمره بدون نیاز به کمک دیگران باشد.
کد خبر 948928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha