توزیع ۲۳۰ بسته بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان/ رزمایش مواسات ادامه دارد

رمضانی از توزیع ۱۸۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان حاشیه شهر بیرجند خبر داد و گفت: در دومین مرحله طرح مواسات نیز ۵۰ بسته حمایتی با همکاری قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «زینب رمضانی» صبح امروز (۲۴ تیر) در گفتگو با رسانه های گروهی از توزیع 60 بسته مواد غذایی و 120 بسته مواد شوینده و بهداشتی در بین خانواده ها نیازمند حاشیه شهر بیرجند خبر داد و گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری طرح مواسات و همدلی با برنامه ریزی دقیق تر در مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی ادامه خواهد داشت.

 

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر طرح جمع آوری کمک برای خانواده های نیازمند استان ادامه دارد و خیرین و نیکوکاران میتوانند با کمک به تهیه جمع مواد غذایی و بهداشتی در این امر خیر ما را یاری کنند.

 

«صادقی» مسئول قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام خراسان جنوبی نیز  اظهار کرد: در راستای طرح مواسات و همدلی که مقام معظم رهبری بانی آن بودند، قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام تاکنون چندین بار نسبت به تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی اقدام کرده است.

 

وی افزود: بر اساس فرمایش رهبر انقلاب در فروردین ماه امسال مبنی بر اینکه برای ایجاد یک جامعه مهدوی مبتنی بر قسط و عدل، باید از خودمان شروع کنیم، طرح مواسات و همدلی رقم خورد و سبب مشارکت گسترده مردم برای برقراری عدالت شد.

 

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان کرد: در اجرای این طرح، تمام کمک ها از سوی مردم استان تامین شد که با توجه به شرایط اقتصادی موجود، این کمک ها قابل تقدیر است. همچنین با توجه به فعالیت کشوری این قرارگاه، بخشی از کمک ها هم از سوی مردم مناطق مختلف کشور انجام شد.

 

صادقی با تاکید بر اینکه مواسات واژه کوچکی که برخی از افراد آن را با دیده تنگ نگاه می کنند؛ نیست، بیان کرد: بلکه مواسات ناظر به یک سبک زندگی اسلامی است که در زمینه های اخلاقی و عاطفی می تواند در وجود هر انسانی باشد.

 

وی با اشاره به اینکه مواسات به عنوان عامل ایجاد عدالت، یکی از شعارهای نظام جمهوری اسلامی ایران از همان بدو تاسیس است، ادامه داد: برای ایجاد عدل و عدالت  در جامعه؛ به دستور رهبر در زمینه طرح مواسات ادامه می دهیم چرا که این راهی برای رستگاری انسان است.

 

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام خراسان جنوبی از تهیه و توزیع 50 سبد غذایی و بهداشتی به ارزش 10 میلیون تومان با همکاری مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی خبر داد و گفت: با انجام تحقیقات درست و دقیق، تلاش شد تا از موازی کاری جلوگیری شد و بسته های غذایی به دست افرادی برسد که تاکنون بی نصیب مانده اند.

 

صادقی با اشاره به توزیع بسته های غذایی متعدد در سطح شهرستان های استان از جمله توزیع 300 بسته مواد غذایی در بیرجند، 150 بسته غذایی در نهبندان، توزیع یک هزار و 100 بسته مواد غذایی و بهداشتی از اواسط ماه مبارک رمضان و ...، گفت:  قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام، قبل از طرح مواسات هم نسبت به تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان اقدام کرده است؛ اما پس از تاکید رهبر انقلاب، این موضوع به صورت ویژه تر پیگیری شد.

 

وی با بیان اینکه در این طرح توانستیم به اندازه یک سر سوزن از فشار اقتصادی حامل بر هموطنان نیازمند کم کنیم اظهارکرد: متاسفانه وضعیت اقتصادی مردم ما مطلوب نیست و نمی توانیم از کمک ها دست بکشیم. اکنون که مردم و خیران پای کار هستند؛ با توان ویژه تری کار را دنبال می کنیم.

کد خبر 948981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha