موفقیت ثبت اسناد و املاک شهرستان شیراز در صدور یک روزه سند تک برگ

امیری گفت: اقدامات سال‌های اخیر برای الکترونیکی کردن پرونده های ثبت اسناد و املاک شهرستان شیراز توانسته است تا گاهی در کمتر از یک روز، سند تک برگ برای املاک فاقد مشکل حقوقی صادر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (سه شنبه 24 تیر) در ادامه بازدیدهای سرزده خود از ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان شیراز در بازدید از ناحیه ۲، سه  و چهار سازمان ثبت اسناد و املاک شهرستان شیراز گفت: بسیاری از مراجعات مردمی به ادارات در شرایط بحران کرونا غیر ضروری است.

 فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان شیراز افزود: خوشبختانه تمهیدات لازم برای کاهش مراجعات به اداره ها از سوی مسئولین انجام شده که باید تداوم داشته باشد.

وی ضمن حضور در جمع مراجعین به این نواحی و گفتگوی چهره به چهره با شهروندان بیان کرد: روند خدمات رسانی سازمان ثبت اسناد و املاک در شیراز قابل تقدیر است و توانسته است که رضایت بخش اعظمی از شهروندان را تامین کند.

امیری ادامه داد: اقدامات سال‌های اخیر برای الکترونیکی کردن پرونده های ثبت اسناد و املاک شهرستان شیراز قابل تقدیر است و توانسته است تا مراحل صدور سند تک برگ املاک را تسریع کند.

وی اضافه کرد: امروز شاهد بهبود کیفیت خدمات به مردم در این نواحی سازمان ثبت اسناد و املاک شهرستان شیراز هستیم و اگر ملکی دارای مشکلات حقوقی نباشد در کوتاه ترین زمان ممکن و گاهی در کمتر از یک روز، می تواند سند تک برگ خود را از سازمان ثبت اسناد و املاک شهرستان شیراز دریافت کند.

 

امیری با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین مراجعین به ادارات شهرستان گفت: خوشبختانه از زمان شیوع کرونا بسیاری از خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری در ادارات شهرستان ارائه می شود برخی از این خدمات ثبت اسناد و املاک نیز از طریق پست به ذینفعان انجام می شود که باید مورد تقویت بیشتری قرار بگیرد.

 

فرماندار شیراز در بازدید از بخش اسناد و املاک صدرا که به صورت موقت در ساختمان اداره ناحیه سه مستقر شده است نیز عنوان کرد: سهولت دسترسی و رفاه شهروندان صدرا باید مورد توجه قرار بگیرد و هر چه سریعتر این اداره در صدرا مستقر شود تا ساکنان صدرا در محل زندگی خود بتوانند از این خدمات برخوردار شوند و فرمانداری شهرستان شیراز نیز این موضوع را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 949184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha