مسایل مربوط به فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون مسایل مربوط به فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات با حضور نهادها و دستگاه های مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام «مجید نصیرایی» با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با بحث فضای مجازی کمیسیون فرهنگی یکی از اولویت های خود را پرداختن به این موضوع اختصاص داده است.

 

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بحث فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی با حضور نهادهایی چون سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز پژوهش های مجلس و سازمان پدافند غیر عامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت، ابعاد کیفی و فنی و محتوایی فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از سوی دستگاه های حاضر در جلسه به نمایندگان ارایه شد.

 

وی ادامه داد: مقرر شد این موضوع یعنی بحث فضای مجازی با توجه به گستردگی مسئله در جلسه بعدی کمیسیون نیز با حضور سایر نهادهای مرتبط در این حوزه مورد بررسی قرار گیرد و بعد از آن کمیسیون به جمع بندی ای در این رابطه برسد که این جمع بندی نقشه راه کمیسیون در طول چهار سال آینده در حوزه فضای مجازی خواهد بود.

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی خاطرنشان کرد: قطعا ما بحث سر و سامان دادن به فضای مجازی چه در حوزه تقنین و چه نظارت مورد پیگیری قرار خواهیم داد./

 

 

کد خبر 949278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha