نظارت و برخورد با افزایش نامتعارف قیمت برخی از اقلام در بازار

حق شناس گفت: برخی کالاها به شکل غیرمتعارف افزایش قیمت پیدا می کنند و دستگاه های اجرایی منتظر مصوبه ستاد تنظیم بازار نمانند و بر قیمت ها نظارت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (سه شنبه 24 تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سیزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان گلستان مصوب شد که گوجه فرنگی کیلویی یک هزار تومان به کارخانه تحویل داده شود و تعاون روستایی 300 تومان مابه التفاوت قیمت را پرداخت کند.

 

استاندار گلستان ادامه داد: همچنین مصوب شد که قیمت مرغ برای مصرف کننده به شرط تامین نهادهای دولتی 15 هزار و 700 تومان باشد و اگر مرغداری ها و کشتارگاه ها فاکتور لازم را صادر نکردند تعزیرات با آنها قاطعانه برخورد کند.

 

حق شناس بیان کرد: برخی کالاها به شکل غیرمتعارف افزایش قیمت پیدا می کنند و دستگاه های اجرایی منتظر مصوبه ستاد تنظیم بازار نمانند و بر قیمت ها نظارت کنند.

 

وی افزود: در ستاد تنظیم بازار اصولا قیمت 49 قلم کالای اساسی بررسی می شود و در استان گلستان ۳۰ قلم کالا دارای ثبات قیمت و 17 قلم کالا نیز با افزایش قیمت رو به رو شده است که این کالاها بیشتر مربوط به مصالح ساختمان و مسکن است.  

 

کد خبر 949334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha