لزوم پیگیری فرمانداران در مناسب‌سازی اماکن عمومی گیلان

قاسم‌نژاد با اشاره به جایگاه و منزلت والای خدمت‌گزاران به افراد معلول در بهزیستی، گفت: شهرداران استان موظف به مناسب‌سازی امکان عمومی برای معلولان هستند و فرمانداران نیز باید در این زمینه به صورت مستمر پیگیر باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود قاسم‌نژاد» عصر امروز (سه‌شنبه، ۲۴ تیر) در دیدار با خانواده بهزیستی استان که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: افرادی که در بهزیستی به جامعه‌ای آسیب‌دیده شامل معلولان، روشن‌دلان، کودکان بی سرپرست و ... کمک و همیاری می‌کنند، دارای ارزش و منزلت بالایی هستند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استان گیلان افزود:‌ فعالیت سخت و یاری و همدلی مددکاران بهزیستی نباید از چشمان مردم پوشیده شود.


وی با اشاره به اینکه کسانی که با جامعه توانخواه بهزیستی محشور هستند، اجر و قرب بالایی دارند، تصریح کرد: پرستارانی که در آسایشگاه‌های سالمندان فعالیت می‌کنند، کار بسیار بزرگی انجام می‌دهند.

 

قاسم‌نژاد بر لزوم مناسب‌سازی اماکن عمومی با همکاری شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از جامعه معلولین برای پیگیری امورات خود، رفتن به ادارات و دریافت خدمات عمومی با مشکل روبرو هستند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استان گیلان خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی، اقدامی موثر در راستای زیست بهتر جامعه بهزیستی است که باید تقویت شود.

 

وی به برخی اقدامات در راستای مناسب‌سازی در استان اشاره و تاکید کرد: بسیاری از ورودی‌های ادارات برای ورود معلولان مناسب‌سازی شده و همچنین سیستم‌های خودپرداز با قابلیت استفاده از معلولان در اماکن عمومی تعبیه شده است.

 

قاسم‌نژاد اذعان کرد: شهرداران شهرهای استان موظف به مناسب‌سازی امکان عمومی برای معلولان هستند و  فرمانداران نیز باید در این زمینه به صورت مستمر پیگیر باشند.

کد خبر 949377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha