گلستان در رتبه های میانی شاخص آسیب های اجتماعی کشور قرار دارد

حق شناس گفت: گلستان در شاخص آسیب های اجتماعی در رتبه های میانی کشور قرار دارد و باید تلاش کنیم در راستای کاهش این آسیب ها اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، «هادی حق شناس» در دیدار با مدیران بهزیستی استان به مناسبت هفته بهزیستی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر فیاض بخش به عنوان بنیان گذار بهزیستی در کشور، گفت: گلستان در شاخص آسیب های اجتماعی در رتبه های میانی کشور قرار دارد و باید تلاش کنیم در راستای کاهش این آسیب ها اقدام کنیم.

 

استاندار گلستان با اشاره به رتبه های استان در معلولیت ها، افزود: با توجه به ویژگی های استان و میزان معلولیت ها در این استان باید با اقدامات مبتکرانه نسبت به کاهش این معلولیت ها تلاش لازم را داشته باشیم.

 

وی یادآور شد: بی تردید بسیاری از فعالیت های بهزیستی زمینه پیشگیرانه دارد و موجب کاهش آسیب ها در جامعه و کاهش برنامه های مقابله ای در دستگاه های اجرایی می شود.

 

حق شناس ادامه داد: ارائه مسکن به خانواده های دارای دو معلول یا بیشتر اقدامی ارزشمند است و باید تلاش کنیم تمام خانواده هایی که واجد شرایط هستند، صاحب خانه شوند.

 

 

کد خبر 949405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha