ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی در قزوین

حبیبی گفت: به منظور کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا تمامی جشن‌ها، مراسم، همایش ‌ها، کلاس ‌های آموزشی، معارفه ‌ها و هرگونه تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی باید تعطیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» بیان کرد: با توجه به روند رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا و شیوع بیش از حد انتظار این ویروس در استان، در صورت ادامه این شرایط احتمال ورود به پیک دوم بیماری وجود دارد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه د اد: با توجه به این موضوع از دستگاه‌های مختلف انتظار می ‌رود دستورهای بهداشتی را رعایت کرده و سال‌های آمفی تئاتر و میهمانسراهای قزوین، هیچگونه خدماتی ارائه ندهند و واگذار نگردند.

 

وی افزود: خوشبختانه شرایط استان از نظر کرونا نسبت به استان‌ های همجوار بهتر بوده ولی آمار آن، شکننده است و اگر توجه لازم را به کرونا نداشته باشیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

 

حبیبی اضافه کرد: از رسانه‌ ها انتظار می‌ رود در این شرایط ضمن اطلاع رسانی، مطالبات مردم از قبیل ارائه خدمات غیرحضوری در ادارات را از مسئولان درخواست کنند تا شاهد اقدام دستگاه ‌ها در این مسیر باشیم.

 

وی اعلام کرد: مردم هم باید در این شرایط ضمن مسئولیت پذیری اجتماعی، بیشتر به فکر سلامتی خود باشند و از حضور در تجمعات و مراسم دارای ازدحام پرهیز کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: از اصحاب رسانه استان درخواست داریم مثل اوایل کار مقابله با کرونا با تحلیل‌های خود پای کار بیایند و پویش «من ماسک می‌زنم» را برای مقابله با این ویروس جریان سازی کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون استفاده مردم از فضای مجازی به واسطه کرونا 2 تا سه برابر شده است و اگر این پویش تقویت شود نقش موثری در کنترل کرونا خواهد داشت.

 

کد خبر 949433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha