«رهروان غدیر» در کانون فرهنگی و هنری معرفت تویسرکان اجرا می شود

اسد بیگی گفت: همزمان با نزدیک بودن به عید سعید غدیر خم برنامه «رهروان غدیر» در قالب بسته های حمایتی جهت کمک به نیازمندان در کانون فرهنگی و هنری معرفت روستای کهنوش تویسرکان اجرا می شود.

«خسرو اسد بیگی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با توجه به نزدیک شدن به عید بزرگ غدیر خم و ادامه دار بودن ویروس منحوس کرونا و طرح پربرکت بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا اهدا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری معرفت روستای کهنوش در شهرستان تویسرکان افزود: بسته های معیشتی به مدد خیران و اهالی نیکوکار  و همچنین پایگاه بسیج انصار روستای کهنوش در 3 مرحله به تعداد 94 بسته که هر بسته به ارزش 300 هزار تومان بود، توزیع شد.

 

وی اظهار داشت: مرحله چهارم توزیع بسته های معیشتی با عنوان «رهروان غدیر» برای خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا با یاری خداوند و کمک خیران و نیکوکاران  و پایگاه بسیج انصار در حال جمع آوری است .

 

وی با بیان اینکه بسته های معیشتی جمع آوری شده طبق اولویت بندی خانواده های آسیب دیده از کرونا در روستا توزیع می شود، گفت:  این توزیع همزمان با ایام پر برکت غید خم انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه عید بزرگ غدیر فرصتی مغتنم برای کمک به نیازمندان جامعه است، گفت:واقعه غدیر از اهمیت خاصی در تاریخ اسلام برخوردار است و این امر آغازگر اصل امامت و ولایت در زندگی مسلمانان است.

 

اسد بیگی عنوان کرد: مردم و مسوولان دستگاه های اجرایی باید هر چه بیشتر در تکریم، حفظ و گسترش مناسبت های این ایام تلاش کنند، چرا که به اظهار کارشناسان مذهبی و دینی تمام اعتقادهای دینی ما مربوط به ایام غدیر است.

 

وی بیان کرد: خیران و نیکوکاران جهت کمک به این امر خدا پسدانه و تهیه بسته های معیشتی جهت خانواده های نیازمند می توانند  کمک های خود را به  شماره کارت  09907672103  به نام حسام کرمی و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با  شماره 09907672103     آقای کرمی تماس بگیرند.

 

 

کد خبر 949512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha