طرح شجره طیبه زیباترین طرح مشارکتی در زمینه پرداخت زکات است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: طرح شجره طیبه از بهترین و زیباترین طرح های مشارکتی در زمینه پرداخت زکات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» امروز(۲۵ تیر)  در آیین اجرای طرح شجره طیبه در سیوان ایلام، اظهار کرد: طرح شجره طیبه از بهترین و زیباترین طرح های مشارکتی در زمینه پرداخت زکات مستحبی است که در قالب آن قشر نیازمند از برکات خداوندی برخوردار می شوند.

 

وی افزود: اجرای این طرح برای نخستین بار در استان ایلام توسط کمیته امداد و با مشارکت باغداران نیکوکار بخش سیوان اقدام بسیار مبارکی است و  امیدوارم آغاز نیکویی برای توسعه چنین طرحی در نقاط دیگر استان ایلام باشد.

 

وی گفت: به خیرین نیکوکار مشارکت کننده در این طرح نوید می دهم که قطعا خداوند متعال و بخشنده  رزقی چند برابر را برای آن ها در نظر گرفته است.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: نمونه اجرای چنین طرحی را قبلا در استان های مرکزی و کردستان دیده ام و اجرای آن برای نخستین بار در استان ایلام اقدامی بسیار جالب توجه بوده که امروز زیبایی های آن را در این باغات شاهد بودیم.

 

وی تصریح کرد: همانطور که انجام واجباتی همچون نماز و زکات همواره مورد تأکیدات خداوند بوده است، کمک به قشر نیازمند به هر شکل ممکن نیز مورد توجه جدی خداوند متعال است.

 

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: بخشش مال و دارایی در را کمک به نیازمندان بزرگترین نوع ایثار و انفاق بوده و معامله ای بزرگ با خداوند به حساب می آید.

کد خبر 949623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha