مدیریت فضای مجازی به جوانان انقلابی واگذار شود/لزوم تصویب مشوق‌های قانونی فرزندآوری

آیت الله عبادی درخواست کرد: مجلس مشوق‌های قانونی برای فرزندآوری و افزایش جمعیت در کشور تصویب کند تا خانواده های با ۲ فرزند بیشتر مشمول حمایت‌های ویژه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۲۶ تیر) در دیدار با نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از قبل هم معلوم بود هر جایی این انقلاب می خواهد به شرایط سختی برسد یک دست غیبی آن را نجات می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت مجلس یازدهم شورای اسلامی، گفت: ایران اسلامی ظرفیت های فراوانی دارد اما در وضع موجود که مجلس با کمال هوشیاری تعقیب می کند مسائل را اولویت بندی کرده است.

 

وی با تاکید بر اینکه اگر فضای مجازی مهار نشود همه چیز را به باد می دهد و در این زمینه دست تعمد در کار بوده و پروژه به نفع بیگانگان انجام شده است، افزود: اگر به استعدادهای جوانان انقلابی کشور فرصت دهیم کارها را به بهترین نحو احسن انجام می دهد اما متاسفانه با جوانان برای تولید محتوا فضای مجازی همکاری نمی شود.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: ضربه اقتصادی که کشور از جهت طلا و ارز وکم ارزش شدن پول ملی متحمل شده است گفته می شود بخش عظیمی از این مشکل بخاطر تبلیغات فضای مجازی بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر فرصت مدیریت فضای مجازی به جوانان انقلابی کشور داده شود این مهم را به بهترین وجه انجام خواهند داد، انتقاد کرد: اما آن روزی که قرار شد فضای تلگرام بسته شود متاسفانه با نیروهای خودی همکاری نشد؛ تنها کاری که شد این بود که انقلابی ها از  پیام رسان تلگرام حذف شدند و این فضا به دست دیگران افتاد و این اقدامات تنها منحصر به این مسئله نیست.

 

وی ادامه داد: وضعیت فعلی مسکن، بلایی است که وزیر قبلی راه و شهرسازی بر سر مردم درآورد و پس از ۶ سال افتخار می کرد که حتی یک خانه نساخته است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی اولویت را رعایت می کند، گفت: پیکره دولت مسلم به فکر خدمت به ایران اسلامی هستند اما وقتی یک وزیر یا مدیر منحرف باشد همه زیرمجموعه منحرف می شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مسئله جمعیت اشاره کرد و افزود: بخشی از مسئله جمعیت به مسائل اقتصادی ارتباط دارد، وقتی مردم برای تامین زندگی یک فرزند خود مشکل دارند بنابراین از داشتن فرزندان بیشتر می ترسند.

 

وی بیان کرد: اگر مسائل اقتصادی جامعه حل شود مسئله جمعیت نیز  خود به خود حل خواهد شد اما تا آن زمان نباید صبر کرد بلکه باید مجلس مشوق‌های قانونی برای فرزندآوری و افزایش جمعیت در کشور تصویب کند که خانواده های با ۲ فرزند بیشتر مشمول کمک‌های ویژه ( از آمادگی تا دانشگاه) شوند.

 

آیت الله عبادی افزود: کسانی که تفکر لیبرالی و پول بادآورده دارند اعتقادی به فرزند بیشتر ندارند اما پیکره مردم به خاطر مشکل اقتصادی نمی تواند فرزندان بیشتری داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه همه مشکلات با ایمان به خداوند حل می شود، گفت: قضایا حاکی از این است گام دوم انقلاب قوی برداشته خواهد شد اما مدیریت فضای مجازی برای حفظ اندیشه و ایمان مردم در اولویت اول است و پس از آن حل مسائل اقتصادی اهمیت دارد.

 

وی در پایان اظهار کرد: استکبار آنقدر نارضایتی در کشورهای دیگر و حتی در بین مردم خود ایجاد کرده است که اکنون امنیت ندارند و همین مردم خودشان، آنان را نابود خواهند کرد.

 

 

کد خبر 949798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha