همایش حجاب و عفاف به همت کانون امام علی(ع) برگزار شد

چادرنشین گفت: همزمان با هفته حجاب و عفاف، همایش حجاب و عفاف به همت کانون امام علی(ع) در کوی مهرگان شهرستان نکا برگزار شد.

« مجتبی چادرنشین » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف یکی از رسالت های مهم کانون مساجد و کانون امام علی(ع) نکاست.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا افزود: همزمان با هفته حجاب و عفاف، همایش حجاب و عفاف به همت کانون امام علی(ع) و با سخنرانی حجت الاسلام فعالی رییس اداره تبلیغات اسلامی نکا و تجلیل از دختران به سن تکلیف رسیده و بانوان دارای چادر و حجاب برتر با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد.

وی اظهار کرد: برنامه های متنوعی به مناسبت هفته عفاف و حجاب با موضوعات مذهبی، تبلیغات محیطی، مسابقه فرهنگی عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی در دست انجام است که تا پایان هفته برگزار می‌شود.

چادرنشین گفت: در هفته حجاب و عفاف 5 برنامه ومحوری به همت و تلاش کانون امام علی(ع) نکا، پایگاه بسیج شهید مفتح مسجد امام جعفر صادق(ع)، هیات امنا و هیات مذهبی مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی، تجلیل از دخترانی که به سن تکلیف رسیده اند، مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی، تجلیل از بانوان باحجاب و نمایشگاه عکس به مناسبت هفته حجاب و عفاف از برنامه های مهم این ایام است.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا گفت: نهادینه کردن حجاب و عفاف در جامعه، احساس امنیت روحی و روانی را افزایش داده و موجب حراست افراد از خطرات و ناامنی های مختلف می شود که به عنوان رسالت مهم در دستور کار کانون امام علی(ع) نکا است.

کد خبر 949803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha