فعالیت ۹ کارگروه پروژه مهر آغاز شد

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: فعالیت های ۹ کارگروه پروژه مهر در این شهرستان آغاز شده و پیگیر کارهای مربوطه هستند.

«علی ابراهیمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: ۹ کارگروه پروژه مهر با هدف و کیفیت بخشی به امور آموزشی و پرورشی و پشتیبانی مدارس از خردادماه آغاز شده و تا مهر ماه ادامه خواهد داشت.

 


مدیر آموزش و پرورش شیروان با اشاره به نقش سازنده کمیته روابط عمومی و خبرنگاران در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی از جامعه مطبوعاتی و خبری خواست جهت آماده سازی افکار عمومی و ایجاد شور و نشاط مضاعف در جامعه، رعایت پروتکل های بهداشتی، اهمیت فضای اجتماعی شاد، بازگشایی مدارس زودتر از سنوات گذشته جهت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید با آموزش و پرورش شهرستان بیش از گذشته همکاری داشته باشند.

 


ابراهیمیان بیان کرد: آگاه سازی و روشن کردن افکار عمومی و برنامه ریزی و سیاست گذاری مطلوب جهت آغاز بی دغدغه سال تحصیلی برای دانش آموزان و معلمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اعضای کارگروه باید در انجام این مهم نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیرند.

 


وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و ارسال پیامک های مناسبتی، از طریق سامانه پیامکی بر روی تلفن مسئولان و فرهنگیان، تهیه خبر از اقدامات انجام گرفته در قالب پروژه مهر و ارسال به موقع خبر به رسانه ها و جراید محلی و استانی و انجام تبلیغات مناسب و اطلاع رسانی مطلوب از فعالیت های بر فضای مجازی در این راستا انجام خواهد شد.

 


مدیر آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: برای بازگشایی مدارس شیروان در 15 شهریور 9 کارگروه تشکیل شده که اقدامات و پیگیری لازم را انجام می دهند و شاهد بازگشایی به موقع و باشکوه مدارس در سال تحصیلی هستیم.

 


ابراهیمیان ثبت نام دانش آموزان، ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان، سازماندهی معلمان، انجام اقدامات تبلیغی، سنجش سلامت جسمانی نوآموزان بدو ورود به دبستان، نقل و انتقال فرهنگیان و برگزاری نشست‌های توجیهی در سطوح مختلف به صورت مجازی را از دیگر اقدامات پروژه مهر برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برشمرد.

 


وی با اشاره به اینکه امروز آموزش و پرورش را به عنوان تنها عنصر تعلیم و تربیت می‌دانند، گفت: باید توجه داشته باشیم که این نهاد در این راه به تنهایی نمی‌تواند عمل کند و باید دیگر نهادها نیز در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند.

کد خبر 949823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha