توزیع ماسک و مواد ضدعفونی به همت کانون فجر روستای جیجانکوه تویسرکان

قادری گفت: به همت خواهران عضو کانون فرهنگی و هنری فجر روستای جیجانکوه تویسرکان ماسک و مواد ضوعفونی بین اهالی روستا توزیع شد.

«پروین قادری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با توجه به شیوه ویروس کرونا بانوان عضو کانون فرهنگی و هنری فجر روستای جیجانکوه تویسرکان با کمک گروه جهادی رهروان حاج قاسم سلیمانی  ماسک و مواد ضد عفونی تهیه و در اختیار اهالی روستا قرار دادند.

 

فعال فرهنگی کانون فجر روستای جیجانکوه تویسرکان افزود: توزیع حدود 40 عدد ماسک بهداشتی و بیش از 400 عدد بطری مواد ضد عفونی و توزیع آن در روستا جهت مقابله با ویروس کرونا  از اقدامات انجام شده است.

 

وی افزود: کانون همچنین در طی سال و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برنامه های متنوع را در جهت ترویج ارزش های دینی و اسلامی  در جامعه برگزار می کند.

 

وی اظهار داشت: در طی دهه کرامت جشنواره عروسک های باحجاب با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین دختران با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

 

قادری گفت:  امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا کلاس های تابستانی اوقات فراغت کانون محدود شده و کلاس نقاشی و زبان انگلیسی با رعایت فاصله اجتماعی در حال برگزاری است.

 

این فعال فرهنگی ادامه داد: همچنین کلاس آموزش کاور مبل و همچنین کلاس آموزشی  منبت و تزئینات مبل با  ضایعات چوب های  گردو روستا ویژه  بانوان بزرگ سال در حال پیگیری است.

 

کد خبر 949841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha