آزمون مجازی مسابقه کتابخوانی «بهار نشاط و معنویت» برگزار می شود

آزمون مسابقه کتابخوانی « بهار نشاط و معنویت» ویژه طلاب حوزه علمیه خراسان به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی این حوزه، جمعه ۲۷ تیرماه به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آزمون مسابقه کتابخوانی «بهار نشاط و معنویت» ویژه طلاب، به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی این حوزه، جمعه ۲۷ تیرماه به صورت مجازی از ساعت ۱۵ الي ۲۱ در سامانه‌ی LMS برگزار می شود.

 

طلاب سطح یک با مطالعه‌ یک یا هر سه کتاب المراقبات آیت الله میرزا جواد آقا ملکی تبریزی، سنن النبی علامه سید محمد حسین طباطبایی و بیانیه گام دوم می توانند در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

 

منابع مسابقه‌ کتابخوانی طلاب سطح دو و بالاتر نیز، کتاب های جهاد اقتصادی مقام معظم رهبری، مفاتیح الحیاه آیت الله العظمی جوادی آملی و المراجعات علامه سید عبدالحسین شرف الدین، درنظر گرفته شد که طلاب این سطوح به منظور شرکت در مسابقه، یک یا هر سه کتاب را می توانند انتخاب کنند.

 

گفتنی است، جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات احتمالی شرکت کنندگان، تلفن های ۳۲۰۰۹۶۹۰ – ۳۲۰۰۸۶۹۱ در اختیار مخاطبان این مسابقه قرار گرفته است همچنین برای ارتباط بیشتر می توانید از کانال اخلاق و سکلوک انقلابی معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان در پیام رسان ایتا نیز، بازدید نمایید.

کد خبر 949848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha