نماز جمعه ۲۷ تیر در ۸ شهر خراسان جنوبی اقامه می شود

امینی گفت: نماز جمعه ۲۷ تیر در هشت شهر خراسان جنوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه خواهد شد.

«ابوالفضل امینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: از ۲۶ میعادگاه نمازجمعه خراسان جنوبی، این آیین عبادی سیاسی فردا در شهرستان‌های سرایان، بشرویه (به جزء ارسک)، زیرکوه، درمیان (به جزء اسدیه) و همچنین شهر درح شهرستان سربیشه برگزار می‌شود.

 

مسئول ستادهای نماز جمعه استان خراسان جنوبی افزود: بر این اساس نماز جمعه این هفته در هشت شهر خراسان جنوبی اقامه خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه در مناطق قرمز، اقامه نماز جمعه تا اطلاع ثانوی متوقف است، افزود: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا نماز جمعه این هفته در هفت شهرستان خراسان جنوبی برگزار نمی‌شود که شامل نهبندان، سربیشه، قاینات، طبس، فردوس، خوسف،بیرجند، شهر اسدیه شهرستان درمیان و شهر ارسک شهرستان بیشرویه است.

 

امینی ادامه داد: از اول تیر امسال به صورت رسمی نمازجمعه در شهرهایی که با عنوان منطقه زرد (خطر متوسط) و در وضعیت نارنجی (پر خطر) اعلام شدند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه نمازگزاران ضمن استفاده از دستکش و ماسک، مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت برای برگزاری نمازجمعه ضروری است و این دستورالعمل‌های ارسالی در اختیار ائمه جمعه استان قرار گرفته است.

 

کد خبر 949871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha