ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در لرستان عملکرد موفقی داشته است

خادمی با تاکید بر ضرورت همراهی مردم برای کنترل و مهار ویروس کرونا، گفت: ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با هدف کاهش زنجیره انتقال تصمیمات خوبی را در استان اجرایی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سیدموسی خادمی» امروز(26 تیرماه) در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا لرستان، اظهار داشت: تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بخوبی اجرا شده است.

 

استاندار لرستان با تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان و پزشکی و همه عوامل اجرایی درگیر با موضوع کرونا در سطح استان، افزود: به رغم شیوع بیماری کرونا در تمام شهرستانهای استان، تا کنون مشکل حادی در استان نداشته ایم.

 

وی با اشاره به شدید تر شدن بحران ناشی از کرونا در استان لرستا طی روزهای اخیر، بیان کرد: در چند روز اخیر مشکلات شدیدتر شده است که با عنایت پروردگار و همراهی مردم حل خواهد شد. 

 

خادمی با ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده گفت:  ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با هدف کاهش زنجیره انتقال  تصمیمات  خوبی را در استان اجرا کرده است .

 

وی به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، تهیه مواد ضدعفونی کننده ژل و الکل و تامین نیاز استان و سه استان دیگر اشاره کردو افزود: همچنین تولید ماسک و لزوم اجباری بودن آن در ادارات و مجامع عمومی و کاهش قیمت آن از برنامه های خوب ستاد استانی مقابله با کرونا بوده است.

 

استاندار لرستان در خصوص نیازهای درمانی استان، گفت: در مورد نیاز های درمانی ،استان لرستان تفاوت بزرگی با سایر استان‌های دیگر به چشم می خورد و اینکه لرستان تنها یک دانشگاه علوم پزشکی دارد که علی رغم سختی کار بخاطر ظرفیت بالای این مجموعه تاکنون مقابله با کرونا بخوبی کنترل شده است و این در حالی است که استان های دیگر با داشتن چند دانشگاه علوم پزشکی می توانند امکانات بیشتری را جذب کنند. 

 

خادمی با تاکید بر ضرورت رفع نیازهای این مجموعه، ادامه داد: به نظر می رسد که روزهای سخت شروع شده است و امیدوارم این روند طول نکشد.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با پیش‌بینی‌های لازم برنامه به گونه‌ای طراحی شود که به مشکلات غیرمترقبه برخورد نکنیم و معاون وزیر بهداشت در بازدیدهای انجام گرفته دستور رفع نیازهای این مجموعه را صادر شد.

کد خبر 949874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha