عدالت محوری در فارس با پوشش بیمه اجتماعی جامعه روستایی و عشایری

رحیمی گفت: برخورداری جامعه روستایی و عشایری فارس از بیمه اجتماعی، اقدام ارزشمند و مصداق عدالت محوری در جامعه است تا این قشر زحمتکش و محروم از امکانات بیشتری برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (پنج شنبه 26 تیر) در دیدار با مدیر  صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس گفت: تمامی فرمانداران، بخشداران، دهیاران و اعضای ستاد راهبردی استان باید برای بیمه شدن جامعه روستایی و عشایری فارس تلاش کنند.

استاندار فارس با تبریک پانزدهمین سال تاسیس این صندوق افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به این جامعه ارزشمند، خدمات مطلوبی ارائه داده است.

وی اضافه کرد: برخورداری جامعه روستایی و عشایری فارس از بیمه اجتماعی، اقدام ارزشمند و مصداق عدالت محوری در جامعه است تا این قشر زحمتکش و محروم از امکانات بیشتری برخوردار شوند.

رحیمی تصریح کرد: مدیرکل دفتر امور روستایی نیز باید با رصد فعالیت دهیاران در خصوص اطلاع رسانی و جذب روستاییان به این صندوق، گزارش عملکرد ماهانه به استانداری فارس بدهد.

«حسن کمالی»، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس نیز در این دیدار از حمایت‌های استاندار فارس قدردانی کرد و لوح تقدیری به استاندار فارس اهدا کرد.

کد خبر 949902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha