۶۰۰ هزار نیروی متخصص جهادی در کشور خدمت رسانی می‌کنند

زهرایی با اشاره به فعالیت ۲۳ هزار گروه جهادی در کشور گفت: در این گروه‌ها بیش از ۶۰۰ هزار نفر ظرفیت نیروی انسانی متخصص جهادی خدمت رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد زهرایی» پیش ازظهر امروز (۲۶ تیر) در حاشیه دیدار با خانواده پنج جهادگر آسمانی در شهرستان مرزی نهبندان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مقابله با فقر و محرومیت عرصه‌ای مقدس همانند دوران دفاع مقدس است که در این عرصه جوانان پرشور و انقلابی، متخصص و درد آشنا خدمت می‌کنند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳ هزار گروه جهادی در کشور فعالیت دارند، فزود: بیش از ۶۰۰ هزار نفر ظرفیت نیروی انسانی متخصص جهادی مشغول خدمت رسانی به محرومان هستند.

 

زهرایی با بیان اینکه یادواره جهادگران آسمانی برای ۳۵ شهید، دهم مردادماه در تهران به صورت حضوری یا ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود، افزود: در سنوات گذشته ۳۵ نفر از جهادگران جان خود را حین ماموریت و انجام وظیفه از دست داده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه عنوان شهید، مطالبه عمومی برای جهادگران آسمانی است، ادامه داد: برای تحقق این مهم اقداماتی توسط نیروهای مسلح، بسیج و سپاه انجام شده است و با مجلس نیز هماهنگی‌هایی صورت گرفت تا بتوانیم عنوان شهید را با بقیه موضوعات مرتبط با آن برای این افراد داشته باشیم.

 

زهرایی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و نامگذاری ۳۵ پروژه به نام ۳۵ جهادگر اسمانی از دیگر برنامه‌های ۱۰ مرداد در کشور است، گفت: مجامع جهادی و شوراهای جهادی استان‌ها همزمان با سالروز دیدار جهادگران با مقام معظم رهبری به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با پیام ۹ بندی رهبری که خطاب به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی صادر کردند، لبیک خواهند داد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی با تاکید بر اینکه جوانان انقلابی با دغدغه و بدون هیچ چشمداشتی تحت عنوان گروه‌های جهادی در سراسر کشور به مقابله با فقر و محرومیت می‌شتابند، افزود: اکنون دفاع نوین شده و جنگ تغییر یافته است لذا سنگرها به انسان‌های خاص از سرباز تا ژنرال نیاز دارد.

 

گفتنی است امروز با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از خانواده جهادگران آسمانی علیرضا پروانه، محمدرضا سبزه‌بین، رحمت‌الله شیرین، پژمان هاشمی و حبیب فرزانه از شهرستان نهبندان و محمد خراسانی از شهرستان سرایان تجلیل شد.

کد خبر 949906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha