اقلام موجود در انبار تملیکی گمرکات باید تعیین تکلیف شود

شریعتی با بیان اینکه تعدادی از اقلام موجود در انبار اموال تملیکی گمرکات هنوز بلاتکلیف مانده و برای آنها رای صادر نشده گفت: باید این اقلام ارزشمند به سرعت در مزایده به فروش برسد و به خزانه بیت‌المال بازگردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» عصر امروز (پنج‌شنبه ۲۶ تیر) در حاشیه بازدید از انبار اموال تملیکی گمرکات خوزستان در اهواز، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تعدادی از اقلام موجود در این انبارها هنوز بلاتکلیف مانده و برای آنها رای صادر نشده است اظهار کرد: باید این اقلام در اولویت قرار گیرد زیرا تا پیش از رای متعلق به مردم است و دولت نمی‌تواند هیچ تصرفی در آنها داشته باشد.

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه برای آن بخش از اقلام موجود در انبار که رای دادگاه صادر شده باید تلاش شود دولت از این محل، درآمدهایی داشته باشد افزود: باید این اقلام ارزشمند به سرعت در مزایده به فروش برسد و به خزانه بیت‌المال بازگردد.

 

وی با بیان اینکه همچنین تعدادی از این اقلام باید مورد استفاده محلی قرار گیرد که در این زمینه نیز نیاز است سرعت بیشتری به کار دهیم تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با مسئولان مربوطه صورت گرفته تا بخشی از این اقلام جهت کمک به مناطق محروم اختصاص داده شود.

 

«عبدالرضا حاجتی» نیز هدف از این بازدید را تعیین تکلیف جنس‌های موجود در این انبار دانست و عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای نحوه توزیع این اقلام انجام شده تا بتوانیم این کالاها را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه امیدواریم این حضور منجر به خیر شود و بتوانیم کار ماندگاری را انجام بدهیم و اقلام به دست مردم برسد ابراز کرد: امیدواریم که از امکانات و کالاهایی که در انبار اموال تملیکی استان وجود دارد، جهت کمک به نیازمندان به خوبی استفاده کنیم.

 

کد خبر 949982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha