لزوم به کار گیری طلاب به عنوان سرمایه ملی در آموزش و پرورش فارس

حجت الاسلام محمودی گفت: طلاب سرمایه ملی ما هستند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد و لازم است تا طلاب با رزومه تحصیلی و تهذیبی در امر پرورش و تربیت دانش آموزان فارس به کار گرفته شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «عبدالرضا محمودی»، بعد از ظهر امروز (پنج شنبه 26 تیر) در نشست مشترک معاونین حوزه علمیه خواهران فارس مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: ظرفیت های شایسته ای از نظر نیروی انسانی در حوزه علمیه خواهران استان وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس افزود: طلاب سرمایه ملی ما هستند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد و لازم است تا طلاب با رزومه تحصیلی و تهذیبی در امر پرورش و تربیت دانش آموزان به کار گرفته شوند.

وی اضافه کرد: شایسته است تا به کارگیری طلاب فارغ التحصیل در آموزش و پرورش به صورت منسجم و تثبیت شده باشد و شاهد امورات خوبی خواهیم بود.

«فرهاد اسماعیلی» نیز در این جلسه با اشاره به خلاهای عدم حضور طلاب در مدارس بیان کرد: با به کار گیری طلاب در امر پذیرش دانش آموزان، زمینه رشد خواهران طلبه نیز در مدارس فراهم خواهد شد و با حضور آنها در بستر آموزش و پرورش، جامعه نیز ترقی پیدا خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: قطعا همکاری این 2 نهاد فرهنگی به اجرای سند تحول بنیادین کمک کرده و تحولی در امر پرورش ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 950010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha