نمایندگان توصیه های مقام معظم رهبری را در رفع مشکلات در دستور کار قرار دهند

مهری گفت: نمایندگان مجلس باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کرده و به توصیه های ۱۲ گانه مقام معظم رهبری توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «علی مهری» امروز (جمعه 27 تیر) در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به اهمیت صحبت نمایندگان مجلس گفت: باید مراقب باشند در نطق و مصاحبه ها گرفتار حاشیه های روز مره نشوند، امروز نشانه ها آشکار است و عده ای از ورشکستگان و بازندگان سیاسی دنبال این هستند که این مجلس را به حاشیه ببرند.

 

مسئول دفتر شورای نگهبان در قم بیان داشت: نمایندگان باید شاخص عملکرد خود را آن شاخص و 12 توصیه مقام معظم رهبری مد نظر قرار دهند که فرمودند ریل گذاری کنید و اصلاح اقتصاد و توجه به معیشت قشر ضعیف و عدالت اجتماعی که باید این مسائل را به خوبی قانون گذاری کرده و در این مسیر حرکت کنند.

 

وی گفت: مطالباتی از مجلس جدید آغاز و بارقه امید ایجاد شده که این مجلس کاری کنند و اگر دچار حاشیه شوند، بعد از چهار سال مشاهده خواهیم کرد که هیچ اتفاقی نیفتاده و شرمنده مردم خواهید بود.

 

مهری  با اشاره به حضور مردم در دفاع از نظام و انقلاب گفت: از ابتدای انقلاب هر جا مردم نیاز بود، آمدند و در هشت سال دوران دفاع مقدس، فرزندان خود را دادند و در مقطع دیگری تا احساس کردند حریم مکتب اهل بیت(ع) به خطر افتاده است، جوانان خود را به کیلومترها آن طرف تر فرستادند و باید نوکر این مردم باشیم.

 

وی گفت: مسئولان باید توجه کنند که نیاز امروز کشور آرامش و امنیت اخلاقی و روحی است و امروز باید به گونه ای حرکت کنیم که امام جامعه حرکت می کند و حرف می زند.

 

مسئول دفتر شورای نگهبان در قم تصریح کرد: باید به گونه ای رفتار کنیم که دشمن سوار بر این نطق ها و مصاحبه های ما نشود، دشمن می خواهد خیزش های آمریکا را به منطقه بکشانند و می خواهند محور مقاومت را خدشه دار کنند و باید همه تلاش کنیم که این امنیت را تقویت و در راستای رفع مشکلات مردم بکوشیم.

کد خبر 950077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha