سخنان رهبری ترسیم نقشه راه سیاست های کلی نظام برای مجلس است

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: سخنان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حقیقتا ترسیم نقشه راه سیاست های کلی نظام برای مجلس و زمینه سازی برای تحقق کامل تر دولت اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۷تیر حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان منتخب مردم از طریق فضای مجازی انجام شد، گفت: سخنان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حقیقتا ترسیم نقشه راه سیاست های کلی نظام برای مجلس و زمینه سازی برای تحقق کامل تر دولت اسلامی بود.

امام جمعه قلعه گنج عنوان کرد: این که آقا فرمودند؛ مجلس یازدهم، مجلس امید و انتظار مردم است چون که مردم همیشه در صحنه علی رغم شرایط سخت اقتصادی و امواج مسموم تبلیغاتی دشمنان خارجی و داخلی پای صندوق رای آمدند، خب چرا رای دادند؟چون که امیدوار بودند.

وی ادامه داد: همچنین رهبری فرمودند؛ مجلس تشکیل شده یکی از قوی ترین و انقلابی ترین مجالس دوران انقلاب نیر هست و آن هم به دلیل این که سه گروه شامل مدیران باسابقه و نیروهای پر انگیزه، پرایمان و پرتلاش، جوانان تحصیل کرده انقلابی و کار بلد و گروهی از نمایندگان سابق مجلس حضور دارند.

حجت الاسلام نجنو تاکید کرد: حضرت آقا در بخشی از این بیانات اشاره ای به وضعیت عمومی کشور داشتند و به برخی از مشکلات نیز اشاره کردند و فرمودند؛ اما باید این را نیز بدانیم که بنیه کشور قوی است.

خطیب جمعه قلعه گنج بیان کرد: عمده ترین مشکلات کشور تورم، کاهش ارزش پول ملی، گرانی، مشکلات بنگاه های تولیدی و وجود تحریم های خارجی است و همه این مشکلات در نهایت بر روی زندگی و معیشت طبقات پایین جامعه اثر منفی می گذارد.

وی اضافه کرد: حضرت آقا در نهایت توصیه هایی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به مسائل مهم و کلیدی کشور از جمله جهش تولید، اشتغال، مهار تورم، مدیریت نظام پولی، عدم وابستگی اقتصاد کشور به نفت، ازدواج جوانان، فرزند آوری، مدیریت فضای مجازی که برای رهایی از این مشکلات نیاز به قانون است، داشتند.

حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: به امام صادق (ع) عرض شد؛ زندگی دنیایی ات را بر چه چیز بنا کرده‏ اى؟ حضرت فرمود:؛ من بنا و ساختمان زندگی ام را در دنیا بر ۴ پایه بنا کرده ام، اول این را فهمیدم که آن کاری که مربوط به من است و  انجامش را از من خواسته اند دیگری آن را انجام نخواهد داد، پس سعی کردم خودم آن کار را انجام دهم، یکی از کارهای اشتباهی که مردم انجام می دهند همین موضوع است که کارهای مربوط به خودشان را انجام نمی دهند و حالا چه در امورات این دنیا و زندگی شخصی اش و چه در امورات اخرت به دیگران محول می کنند.

امام جمعه قلعه گنج عنوان کرد: این مورد مربوط به طاعات است، طاعات تو را کسی برای تو انجام نمی دهد، هنگامی که از دنیا رفتی، هر چه وصیت هم داشته باشی، ظاهری است این را بدان که کارت را خودت باید انجام دهی، افرادی که این چنین روحیه ای دارند این مطلب را باید بدانند.

وی در خاتمه از ادغام دانشگاه پیام نور شهرستان قلعه گنج با شهرستان همجوار، انتقاد کرد و گفت: آیا این زیبنده شهرستانی است که مورد توجه خاص رهبر معظم انقلاب است!؟ مسئولین بدانند این اقدام با سیاست‌هایی که در مسیر پیشرفت و آبادانی قلعه گنج تعریف شده مغایرت دارد.

کد خبر 950088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha