توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان بابلسری

ولی تبار گفت: خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان بابلسر با همراهی مردم و خیرین آستین همت را بالا زدند وهم زمان با شب دحوالارض با تهیه ۱۰۰ پرس غذای گرم به یاری نیازمندان این شهرستان شتافتند.

«شجاع ولی تبار» بابیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر با تمام توان در بخش محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا (ع) فعال هستند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) در شهرستان بابلسر برای اشاعه و گسترش فرهنگ نورانی رضوی و تبیین زیبایی‌های دین در بین مردم جامعه فعالیت‌ها را با پیوست فرهنگی اجرا می‌کنند.

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابلسر بابیان اینکه این خادمیاران که حب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به‌ویژه امام مهربانی‌ها حضرت ثامن‌الحجج (ع) را در دل دارند با تهیه و توزیع سبد کالا، گوشت گرم، احداث خانه محروم، تأمین داروی بیماران، تأمین جهیزیه نوعروسان، تهیه لوازم‌التحریر دانش آموزان و ... درصدد کاهش آلام نیازمندان هستند، افزود: در شب جمعه‌ای که به دحوالارض معروف است خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان بابلسر با همراهی مردم و خیرین آستین همت را بالا زدند و با تهیه غذای گرم به یاری نیازمندان شهرستان شتافتند.

 

وی ادامه داد: به همت خادمیاران و مردم شریف این شهرستان در روز پنجشنبه (26 تیرماه)  ۱۰۰ پرس غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

ولی تبار اظهار کرد: تلاش داریم به مدد خداوند متعال و با توسل جستن از امام رضا (ع) و همکاری مردم، شب‌های جمعه هر هفته غذای گرم طبخ شود و در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

وی به فعالیت خادمیاران رضوی بابلسر در جبهه مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: خواهران خادمیار با همراهی سایر خواهران از گروه خواهران پیروان عترت شهرستان بابلسر در دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان بابلسر گرد هم آمدند و کار بسته‌بندی ۱۰۰۰ عدد ماسک بهداشتی را برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و متأثر از ویروس منحوس کرونا انجام دادند. 

 

 

کد خبر 950229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha