پیشینه درخشان خبرگزاری شبستان در نشر فرهنگ غنی اسلامی ستودنی است

حجت الاسلام دستداده با اشاره به نقش رسانه های دینی در جامعه گفت: پیشینه درخشان خبرگزاری شبستان در نشر فرهنگ غنی اسلامی ستودنی است.

حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به پیشینه درخشان خبرگزاری شبستان در نشر فرهنگ غنی اسلامی، گفت: خبرگزاری شبستان نشان داده که دغدغه دین و فرهنگ جامعه را دارد و از این رو به عنوان یک رسانه دینی و فرهنگی در جامعه مطرح است.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم با اشاره به لزوم توجه به رسانه های دینی در کشور، افزود: نباید در هیاهوی سیاسی و مشکلات اقتصادی، از فرهنگ و دین غافل شویم و برای تحقق این هم می طلبد رسانه های کشور به ویژه خبرگزاری شبستان همچون گذشته محکم و استوار نقش آفرینی کنند.

 

وی با گلایه از کم لطفی به حوزه فرهنگی در طول سال های متمادی، خاطرنشان کرد: در پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم، اقتصاد و فرهنگ در کنار یکدیگر بیان شد که این مهم نشان از اولویت این 2 حوزه در تعالی و پیشرفت جامعه دارد.

 

حجت الاسلام دستداده با اشاره به اینکه تاکید رهبری انقلاب این ضرورت را ایجاد می کند تا توجه ویژه ای به بودجه فرهنگی و دینی کشور شود، تصریح کرد: مدیران به ویژه نمایندگان مجلس باید با تلاش و همت خود پیگیر تقویت بودجه فرهنگی کشور باشند.

 

این استاد دانشگاه با اشاره به لزوم تقسیم متوازن بودجه های فرهنگی نیز گفت: در توزیع بودجه های فرهنگی نیز نباید تفاوتی میان شهرها ایجاد شود بلکه تمام کشور از جمله شهرهای کوچک و روستاها نیز باید در این زمینه دیده شوند.

کد خبر 950344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha