مدیران تماشاچی وضعیت معیشتی مردم نباشند

حجت‌الاسلام شمس الدین خواستار توجه مسئولان به وضعیت معیشتی مردم شد و گفت: رسیدگی به امور مردم و سامان بخشیدن به وضعیت معیشتی ‌آنان از وظایف مدیر است نه اینکه فقط تماشاچی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت‌الاسلام «سیدجواد شمس الدین» امروز(شنبه، ۲۸ تیر) در جلسه شورای اداری شهرستان انزلی با انتقاد از برخی کم‌کاری‌ها در حوزه فرهنگ گفت: در مقوله فرهنگ و معیشت مردم تعلل زیادی را شاهد هستیم و امیدوارم به‌زودی کاستی‌های مدیریتی در این مباحث رفع شود.


امام جمعه شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه الزاما دستگاه‌های فرهنگی فقط متولی فرهنگ نیستند، متذکر شد: در این مبحث کلیه دستگاه‌های مرتبط با این مقوله باید تلاش کنند چراکه نوع پوشش و حجاب از کارمندان شاغل در ادارات و بانک‌ها و ... به سطح جامعه تسری پیدا می‌کند.

 
وی سپس خواستار توجه مسئولان به وضعیت معیشتی مردم شد و تصریح کرد: رسیدگی به امور مردم و سامان بخشیدن به وضعیت معیشتی ‌آنان از وظایف مدیر است نه اینکه فقط تماشاچی باشد.


حجت الاسلام شمس‌الدین در ادامه به نامه امیرالمومنین علی (ع) به مالک اشتر در این زمینه اشاره کرد و گفت: باید معیشت و اقلام مورد نیاز مردم تامین شود و آنان در کمال آرامش باشند.


وی وضعیت موجود را اندکی ناخوشایند عنوان کرد و افزود: مدیران قادرند شرایط اقتصادی حاضر را با نظارت صحیح و برخورد با سودجویان کنترل کنند.


حجت‌الاسلام شمس‌الدین خاطرنشان کرد: در این راستا دستگاه‌های متولی می‌توانند با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، اجناس را با قیمت عادلانه‌تری در اختیار شهروندان قرار دهند تا مردم در مضیقه نباشند.


وی یادآور شد: مدیریت عالی دولت و دستگاه‌ها باید در مسیر و حرکت هماهنگ باشند تا مردم از ثمره این همکاری‌ها بهره‌مند شوند.


امام جمعه انزلی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی با فساد و منکرات مخالف است و مسئول جامعه اسلامی باید از فرصت‌هایی که خداوند برای خدمتگذاری به آن داده در مسیر اعتلای دین و نظام اسلامی استفاده کند.

 

کد خبر 950366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha