دشمن علیه خانواده ایرانی سرمایه گذاری کرده است

ربیع پور با ببان اینکه دشمن با وارد کردن فرهنگ غلط از درون به خانواده ایرانی آسیب می رساند گفت: وقتی ما فرهنگ خود را رها می‌کنیم دشمن برای سرمایه‌های انسانی کشور و اسلام برنامه ریزی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، پایگاه فاطمه الزهرا(س) شهری لشت نشا به مناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج امیرالمومنین علی(علیه السلام) با فاطمه الزهرا(س) مراسم سخنرانی و مولودی خوانی با حضور زنان محجبه برگزار کرد.



«زینب ربیع‌پور» در این مراسم به تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای دشمن با تاکید بر کانال های ماهواره ای برای حیات زدایی در نهاد خانواده ها اشاره کرد و گفت: مهمترین و اولین نهاد هرجامعه ای خانواده است و دشمن هوشیارانه این نهاد را هدف قرار داده است.



همسر شهید مدافع حرم «جمال رضی» افزود: دشمن سعی می‌کند با وارد کردن فرهنگ غلط به درون خانواده ایرانی، به آن آسیب برساند.



ربیع پور اذعان کرد: وقتی ما فرهنگ خود را رها می‌کنیم دشمن دست‌به‌کار شده و برای سرمایه‌های انسانی کشور و اسلام برنامه ریزی می کند.



وی با تاکید بر اینکه چه لزومی دارد برای کشورهای فارسی زبان که فقط  سه کشور هستند این همه کانال ماهواره‌ای وجود داشته باشد تصریح کرد: یکی از مدیران شبکه‌های ماهواره‌ای که اتفاقاً یهودی است بیان کرده که باید کاری کنیم مردان ایرانی خودشان زنانشان را برای نمایش بیرون بیاورند و کم کم غیرت را از مرد ایرانی بگیریم.



ربیع پور ادامه داد: این مدیر شبکه های ماهواره ای در مورد زنان هم می گوید در تلاش هستیم که فاسد شوند یعنی زن ایرانی را به خودش مشغول کنیم آنقدر که برای رسیدگی به خودش از خانواده خود غافل شود، در این صورت نظام خانواده از هم پاشیده می شود.



وی اظهار کرد: وقتی پدر و مادر اهمیت رسیدگی به امور خانواده را درک نکنند، جوان ها هم به انحراف کشیده می شوند.

 

در ادامه این مراسم که تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شد به رسم یادبود هدایایی به دختران جوان اهدا شد.
 

 

گفتنی است، سالروز ازدواج حضرت علی(علیه السلام) و فاطمه زهرا (سلام الله) مصادف با اول ذیحجه، اول مرداد است.

کد خبر 950536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha