رفع تصرف ۴۰۰ متر مربع از اراضي ملي در استان ایلام

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامي استان از رفع تصرف ۴۰۰ متر مربع از اراضي ملي به ارزش ۱۶ ميليارد ريال در یکی از محله های شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،« مهدی کیانی» در تشريح جزئيات اين خبر در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در اجراي طرح مقابله با زمين خواري و رفع تصرف منابع ملی از چنگ زمين خواران، ماموران پلیس اقتصادی با دستور مقام قضائي، يک فقره حکم اجرای رفع تصرف اراضی را اجرا کردند.

 

وی افزود: در اجرای این حکم مقدار 400 متر مربع از اراضي ملي که در یکی از محله های شهر ایلام توسط يک نفر به صورت غير قانوني تصرف شده بود خلع و رفع تصرف شد.

 

سرهنگ کیانی با بيان اينكه برابر نظر کارشناسان ارزش اين اراضي، 16 ميليارد ريال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در اين راستا يك متهم دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

 

وی تصریح کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و در پی رصد اطلاعاتی به عمل آمده مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم اقدام به احتکار و دپو لوازم خانگی در یکی از محلات شهر ایلام کرده، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

 

کیانی  تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان، ضمن شناسایی و کشف انبار با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات موفق پلیسی این انبار را پلمپ و یک متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

 

اين مقام انتظامي از عموم شهروندان خواست هرگونه اطلاع از دست اندازي و تصرف اراضي ملي توسط افراد سودجو را براي اقدام قانوني به مركز فوريت هاي پليسي 110گزارش كنند.

کد خبر 950574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha