آزمون پروژه محور ۱۴ حرفه آموزشی از سوی سربازان آموزشی انجام شد

فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد نزسا شیروان از آزمون پروژه محور ۱۴ حرفه آموزشی توسط سربازان آموزشی این پادگان خبر داد.

«سید محسن حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: در مرحله آزمون عملی این دوره که به صورت پروژه محور برگزار شد، 35 نفر از سربازان آموزشگاه در 14 حرفه آموزشی آزمون دادند.

 


فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد نزسا شیروان بیان کرد: در این دوره شرکت کنندگان با توجه به آمادگی لازم و ایجاد زیرساخت ها برای شرکت در آزمون نمره قبولی کسب کرده و موفق به اخذ گواهینامه مهارت شدند.

 


حسینی خاطرنشان کرد: این آزمون به صورت همزمان با سراسر کشور در مراکز آموزش فنی و حرفه ای که در آن ها مراکز آموزش رزم مقدماتی سرباز سپاه، ناجا، آجا و ودجا وجود دارد برگزار شد.

 


وی عنوان کرد: این آزمون فقط از میان سربازان آموزشی رزم مقدماتی دارای مهارت و تخصص و در استان ها و شهرستان هایی که دارای مراکز آموزش رزم مقدماتی هستند، برگزار می‌شود.

 


فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد نزسا شیروان تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از یک هزار نفر از سربازان وظیفه و آموزشی در دوره‌های مهارت آموزی مختلف آموزش دیدند و مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای، هلال احمر، ورزش و جوانان را دریافت کردند.

 


حسینی بیان کرد: اولین مرحله آزمون ادواری سربازان آموزشی آموزشگاه در سال 99 در اداره فنی و حرفه ای شهرستان شیروان برگزار شد.

 


به گفته وی این آزمون در راستای اجرای تفاهم نامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ستادکل نیروهای مسلح برگزار شده و هریک از سربازان آموزشی نیروهای مسلح با توجه به مهارت و توانمندی های فردی خود، یکی از استانداردهای آموزشی، شغلی فنی و حرفه ای را انتخاب کرده و در آزمون های ادواری شرکت کردند.

 


شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 950579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha