نهادهای انقلابی می‌توانند بسیاری از مشکلات مردم به ویژه در حوزه مسکن را برطرف کنند

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: نهادهای انقلابی مانند بنیاد مستضعفان می‌توانند بسیاری از مشکلات مردم به ویژه در حوزه مسکن را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، در جلسه مشترک با سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و فرماندار و مسئولان ورامین که به منظور هماهنگی ارائه کمک‌های مؤمنانه به مردم این شهرستان برگزار شد اظهار داشت:  نهادهای انقلابی مانند بنیاد مستضعفان می‌توانند بسیاری از مشکلات مردم به ویژه در حوزه مسکن را برطرف کنند.

 

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: دولت به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان و مسائل ناشی از شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی مواجه است و حضور بیش از ۸ هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی در این سه شهرستان نشان از آسیب‌پذیری منطقه به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا دارد.

 

نوش‌آبادی افزود: امروز جامعه از بیکاری، نبود زیرساخت‌های بهداشتی و مشکلات حوزه مسکن رنج می‌برد و قطعاً بنیاد مستضعفان با توان و ظرفیت مدیریتی بالا، می‌تواند به یاری جامعه آمده و بخش مهمی از این مشکلات را برطرف کند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فشارهای اقتصادی برای مردم کمرشکن است افزود: امروز جهاد و جهادی بودن در گام برداشتن در مسیر فعالیت‌های اقتصادی است تا مردم به آینده نظام بیش از گذشته امیدوار شوند.

کد خبر 950612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha