ناظرین مجلس در شوراها و مجامع انتخاب شدند

نمایندگان مجلس ناظرین خود در شوراها و مجامع را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه  جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه 29تیر) مجلس شورای اسلامی مهرداد ویس‌کرمی نماینده خرم آباد را با ۱۸۹ رای از مجموع ۲۱۲ رای به عنوان ناظر در شورای سنجش و پذیرش دانشجو انتخاب کردند.

همچنین در ادامه نمایندگان  مهدی روشنفکر  را با ۱۶۸ رای و مهدی اسماعیلی را  با ۱۷۹ رای به عنوان ناظر در شورای عالی آموزش و پرورش انتخاب کردند.

 طبق رای نمایندگان روح‌الله متفکرآزاد با ۱۸۲ رای و احمد نادری با ۱۷۲ رای از مجموع ۲۰۳ رای به عنوان ناظر در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شدند.

وکلای ملت در ادامه ،علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل و علیرضا منادی سفیدان نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم را به ترتیب با ۱۴۴ و ۱۳۶ رای از مجموع ۱۷۴ آرای اخذ شده به عنوان ناظران مجلس در شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها انتخاب کردند.

همچنین در ادامه امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبد کاووس با ۱۴۶ رای از ۱۹۹ آرای اخذ شده به عنوان ناظر مجلس در شورای سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی بر مراکز غیر دولتی انتخاب شد.

 وکلای ملت در ادامه سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد  را با ۱۴۲ رای از ۱۸۲ رای اخذ شده به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی نظام پرستاری انتخاب کردند.

همچنین نمایندگان شارلی انویه تکیه، نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی را  با 99 رای از مجموع ۲۰۴ رای به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی شهرسازی و معماری انتخاب کردند.

نمایندگان رسول فرخی را با ۱۳۱ رای و حسین محمدصالحی دارانی را با ۱۲۴ رای از مجموع ۱۶۴ رای به عنوان نمایندگان مجلس در هیات مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایت شوراها انتخاب کردند.

همچنین نمایندگان در ادامه عبدالحسین روح الامینی  را با ۱۲۹ رای، محمد پاکمهر را با ۸۶ رای و رضا آریان پور را با ۸۱ رای به عنوان ناظر بر انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی انتخاب کردند.

نمایندگان پروین صالحی را با ۱۳۹ رای و ذبیح الله اعظمی  رابا ۱۳۴ رای از مجموع ۲۰۰ رای به عنوان ناظر در شورای ملی ایمنی زیستی انتخاب کردند./

کد خبر 950632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha