بهره مندی ۷۰ خانوار نیازمند روستای دهنوی لردگان از بسته‌های بهداشتی

خالدی گفت: ۷۰ خانوار نیازمند از بسته‌های معیشتی که توسط کانون فرهنگی هنری نماز و نیایش و با مشارکت سایر ارکان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دهنو محمدقلی تهیه شده بهره‌مند شدند.

«روح الله خالدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری نماز و نیایش مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با حضور خود جوش به عرصه جهاد و خدمت رسانی در زمینه رفع نیازهای بهداشتی و روانی شهروندان روستای دهنو محمدقلی در حوزه کرونا اقداماتی را به انجام رساندند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نماز و نیایش مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دهنو محمدقلی ادامه داد: ضدعفونی مساجد و معابر از اقدامات اولیه این کانون در راستای مبارزه با کرونا بود که همچنان نیز به صورت روزانه ادامه دارد.

 

وی ابراز کرد: تولید و توزیع ماسک های بهداشتی بین مردم روستا با رعایت کامل نکات بهداشتی از دیگر اقدامات کانون فرهنگی هنری نماز و نیایش مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دهنو محمدقلی برای مقابله با کرونا است.

 

خالدی به توزیع بسته های معیشتی بین خانوارهای نیازمند اشاره کرد و افزود: با شناسایی خانواده های نیازمند توسط اعضای کانون تاکنون سه مرحله از رزمایش همدلی برگزار شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نماز و نیایش مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دهنو محمدقلی ادامه داد: در چهارمین مرحله از این رزمایش ۷۰ خانوار نیازمند از بسته‌های معیشتی که توسط کانون فرهنگی هنری نماز و نیایش با مشارکت سایر ارکان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دهنو محمدقلی تهیه شده بهره‌مند شدند.

 

کد خبر 950636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha