نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس راه اندازی شد

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس راه اندازی شد.

«علی واحد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس راه اندازی شد.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: در این نمایشگاه کتاب های پژوهشی، خاطره، داستان و شعر دفاع مقدس معرفی و به فروش نیز می رسد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: علاقمندان برای تهیه کتاب مورد نیاز در حوزه دفاع مقدس می توانند به نشانی @defa.book.ardabil در شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه کنند.

 

واحد بیان کرد: برگزاری دومین هنرواره «حبیب» از دیگر برنامه های فرهنگی و هنری به همین مناسبت است با مشارکت هنرمندان متعهد در حال برگزاری هست و انتقال میراث گران سنگ دفاع مقدس با زبان هنری به نسل امروز از مهمترین اهداف این هنرواره است.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان افزود: تدوین خاطرات پدران و مادران شهدا نیز از دیگر برنامه های سال جاری است که با مشارکت اهل قلم روایت های مختلف در خصوص شهدا به رشته تحریر در خواهد آمد.

 

وی خاطر نشان کرد: مجموع خاطرات به رشته تحریر در سال جاری به 11 هزار خاطره خواهد رسید که تلاش خواهیم کرد این خاطرات نیز به صورت مجلد و کتاب روانه بازار نشر شود.

 

واحد اعلام داشت: دوران دفاع مقدس، دوران سربلندی جوانان انقلابی است که با حضور در صحنه های نبرد حق علیه باطل توانستند کشور را از گزند دشمنان در امان نگهدارند و امروز نسل حاضر به این دوران طلایی انقلاب افتخار می کند.

کد خبر 950706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha