اجرای برنامه تابستانی «به وقت مسجد» در کانون «محمد رسول الله(ص)»

ویژه برنامه تابستانی به «وقت مسجد» همزمان با ایام اوقات فراغت تابستان در کانون فرهنگی هنری «محمد رسول الله(ص)» اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، ویژه برنامه «به وقت مسجد»  به همت کانون محمد رسول الله(ص) مسجد الرسول(ص) رسالت در ایام اوقات فراغت تابستان اجرا می شود.

 

این برنامه شامل کلاسهای آموزشی مفهومی قرآن و حدیث هر هفته روزهای یکشنبه و سه شنبه  برگزار می شود، کلاسهای آموزش حفظ، روخوانی، روانخوانی، در رده سنی ۳الی ۱۴ سال در مهد قرآن برپا می شود.

 

همچنین آموزش عکاسی، سفال، قالی بافی، خطاطی، نقاشی روی پارچه، آموزش رایانه،تعمیرات تلفن همراه، رباتیک و برنامه آموزشی از دیگر محورهای فعالیتی این کانون در قالب طرح «به وقت مسجد» است.

 

کانون محمدرسول الله(ص) مسجد الرسول(ص) از جمله کانون های فرهنگی هنری است که با برگزاری برنامه های گسترده برای کلیه مقاطع سنی کارنامه مثبتی در جذب نوجوانان و جوانان داشته است، به طوری که مناسبتی نیست که برنامه ای در این مسجد برگزار نشود، از نشست های بصیرتی، حلقه های صالحین، سبک زندگی اسلامی و یادواره شهدا تا رشته های ورزشی و فنی و تعمیرات تلفن همراه در این کانون دوره آموزشی برگزار می شود. در حال حاضر نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های فرهنگی، هنری به همت کانون با فاصله گذاری اجتماعی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 950763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha