بازرسی از ۲۵۰۰ واحد صنفی جهرم از ابتدای سال تا کنون

اتحاد گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ بازرسی در چهارماه آغازین سال جاری توسط بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان جهرم صورت گرفته است.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در چهارماه آغازین سال جاری،  بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بازرسی در سطح شهرستان‌های جهرم و خفر از کسبه و واحدهای صنفی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: همچنین ۱۵ گشت مشترک توسط اداره صمت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی صورت گرفته و در بازرسی‌های مشترک در همان محل، با متخلفین برخورد قانونی انجام شده است.

 

وی بیان کرد: تعداد ۱۷۰ واحد متخلف در ماه‌ های فروردین تا تیرماه ۹۹ در شهرستان های جهرم و خفر شناسایی و پرونده تخلفات آنها تکمیل و برای برخورد به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 

اتحاد با اشاره به تمهیدات لازم در راستای مقابله با شیوع بیماری «کرونا»، خاطرنشان کرد: به خاطر شیوع «کرونا» از طریق اتاق اصناف جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کسبه توجیه شدند.

 

وی ادامه داد: همچنین بازرس مقیم اداره صمت به صورت شبانه روزی در کارخانه الکل رازی جهرم مستقر شد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: هشت گشت مشترک با معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم و اداره اماکن نیروی انتظامی از دفاتر پیشخوان، موسسات و ادارات دولتی صورت گرفته و تذکرات لازم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی داده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان از ۵۰ واحد عرضه میوه و تره بار به صورت گشت مشترک با حضور اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بازدید صورت گرفت، تصریح کرد: در این بازدید به واحدها تذکرات لازم داده شد و با ۲۰ واحد متخلف نیز در همان واحد صنفی با حضور قاضی تعزیزات حکومتی، برخورد قانونی صورت گرفت.

 

اتحاد در پایان با اشاره به اینکه اداره صمت شهرستان جهرم قطعا با هرگونه گرانفروشی مماشات نمی کند، تاکید کرد: بازرسان این اداره و اتاق اصناف به صورت کامل واحدهای صنفی شهرستان‌های جهرم و خفر را پوشش خواهند داد و از شهروندان نیز می‌خواهیم هرگونه تخلف و گرانفروشی را گزارش دهند.

 

کد خبر 950854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha