​تداوم ضرر و زیان اقتصادی به حوزه گردشگری گلستان

تجری گفت: تعطیلی اماکن گردشگری و اقامتی در اسفند و فروردین به اقتصاد حوزه گردشگری بخش خصوصی ضربه وارد کرد و این زیان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد تجری» ظهر امروز (یکشنبه 29 تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: از شیوع ویروس کرونا بسیاری از اماکن گردشگری تعطیل هستند و نمی توانند خدمات اقامتی ارائه کنند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ادامه داد: محدودیت در حوزه بخش گردشگری در حالی است که بسیاری از بازارها در سطح استان فعال است و پاساژ ها نیز به فروش خود ادامه می دهند.

 

تجری تاکید کرد: بسته شدن تفرجگاه ها و محور ورودی ناهار خوران نیز منجر به اقتصاد حوزه گردشگری شده است و درخواست داریم که با محدودیت محور ناهارخوران برای تردد خودروها باز شود.

 

وی افزود: تعطیلی اماکن گردشگری و اقامتی در اسفند و فروردین به اقتصاد حوزه گردشگری بخش خصوصی ضربه وارد کرد و این زیان همچنان ادامه دارد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان متذکر شد: باید شرایطی را فراهم کنیم که در بحث گردشگری فعالان این بخش بتوانند پس از گذشته 6 ماه خود را از تکانه های اقتصادی سالم نگاه بدارند و ورشکست نشوند.

 

کد خبر 950861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha