پلیس اصفهان مفاهیم مهم زندگی را آموزش می دهد

حسین زاده گفت: فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اجرای طرح فرهنگی «سلمان محمدی» به دنبال آموزش و آگاهی بخشی در حوزه پیشگیری از جرم برای جوانان است تا با این کار کیفیت و بازدهی کار افزایش یابد.

حسین حسین زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به نقش بی اطلاعی و نبود آگاهی در خصوص مسائل اجتماعی که منجر به جرم در بین جوانان و نوجوانان می شود، اظهارداشت: با آموزش و آگاهی بخشی و همچنین تبیین عواقب جرم و خطاهای انسانی برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، کاهش جرائم بیشتر خواهد بود.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اجرای طرح فرهنگی "سلمان محمدی" به دنبال آموزش و آگاهی بخشی در حوزه پیشگیری از جرم برای جوانان است تا با این کار کیفیت و بازدهی کار افزایش یابد.

 

وی بیان ابعاد مختلف و اهمیت رعایت اصول اسلامی، قوانین و روابط اجتماعی را از مولفه های اجرای این طرح بیان و تصریح کرد: 12 ایستگاه در شهر اصفهان برای آموزش و ارائه خدمات مشاوره ای به جوانان ایجاد شده تا اینکه با آموزش و بیان ضرورت مسائلی مثل عفاف و حجاب، رعایت قوانین و اجرای دستورات دینی سطح آگاهی افزایش و ارتکاب جرم و ابتلا به آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

 

سرهنگ حسین زاده اضافه کرد: روانشناسان، کارشناسان و پژوهشگران در این حوزه با پلیس همکاری کرده اند تا با چنین برنامه ای به هدف با بازدهی بیشتر برسیم.

 

وی توسعه این طرح در سراسر استان را مهم بیان کرد و گفت: با ایجاد ظرفیت و بستر و بررسی های اولیه این طرح سراسری در کل شهرستان ها اجرا خواهد شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان یادآورشد: تامین امنیت مردم برای پلیس مهم است و جوانان و نوجوانان جایگاه خاصی در مجموعه نیروی انتظامی دارند و پلیس به دنبال پیشرفت و تامین امنیت آن ها برای رشد و بالندگی است.

کد خبر 950921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha