اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در همدان/ توزیع ۱۵۰۰ بسته پروتئینی در میان نیازمندان/

معتبرنیا گفت: مرحله دوم رزمایش همدلی به همت ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا همدان با توزیع ۱۵۰۰ بسته پروتئینی در میان نیازمندان انجام شد.

«علی معتبرنیا»، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان، گفت: مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان به همت ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا همدان و با همکاری قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان همدان انجام شد.

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان افزود: در دومین مرحله از رزمایش همدلی، ۱۵۰۰ بسته پروتئینی شامل ۲ عدد مرغ و ۱ کیلو گوشت منجمد به همت جهادگران تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست این رزمایش هزار بسته معیشتی هریک به ارزش ۳۲۰ هزار تومان تهیه و در شب‌های قدر در بین نیازمندان توزیع شد، این در حالی است که ۱۱۰ بسته بهداشتی نیز به همت جهادگران تولید و در میان کادر درمان استان توزیع شد.

معتبر نیا ابراز کرد: تهیه ۱۰۰۰ بسته بهداشتی و توزیع در میان مردم، ساخت ۳ هزار لیتر الکل به همت دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان و تولید ۱۰ هزار ماسک در کارگاه‌ها فعال وابسته به این مجموعه از دیگر اقدامات جهادی بسیج دانشجویی استان در ایام کرونا بوده است.

وی با اشاره به اینکه کارگاه‌های تولیدی ماسک به زودی کار خود را از سر خواهند گرفت گفت: ۵ کارگاه دانشجویی وابسته به دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان از ۱ فروردین لغایت ۱ خرداد ماه فعال در حوزه تولید ماسک و گان پزشکی بودند.

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه این کارگاه‌ها در دو شیف کاری فعال بودند، گفت: در هر شیفت ۲۰ نفر از دانشجویان مشغول به تولید ماسک و گان بودند که میانگین تولید روازنه ماسک ۱۵۰۰ عدد و گان ۴۰ عدد بود.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها مجدد از شهریور ماه فعالیت خود را از سر می‌گیرند گفت: یکی دیگر از اقدامات این مجموعه پویش «ماسکادو»با محوریت اهدا یک ماسک به عابران پیاده بدون ماسک در معابر و مکان‌های عمومی در راستای مقابله با شیوع کرونا است.

کد خبر 950928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha