تولید روزانه ۱۱ هزار ماسک درگلپایگان

یارمحمدیان از تولید روزانه حداقل ۱۱ هزار ماسک در شهرستان گلپایگان خبر داد و گفت: قیمت ماسک تولیدی شهرستان نباید از هزار و ۲۵۰ تومان بیشتر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان،   《حسین یارمحمدیان》در حاشیه جلسه ستاد بحران شهرستان گلپایگان با تاکید بر  حداقل رسانی جلسات به دلیل شیوع بیماری کرونا گفت: ادارات موظف شدند که نگهبانی و پیش گیری لازم در خصوص آتش سوزی مراتع صورت گیرد و دستگاه ها در مواقع بحران وارد داستان شوند و شرکت زراعی نیز به صورت آرام، برای ایجاد پایگاه خودگردان آتش نشانی قدم بردارند.
فرماندار

با بیان اینکه در خصوص میزان غرب شدگی، وضعیت شهرستان خوب و کاهشی است، مطرح کرد: دستگاه های منابع آب، سد کوچری، آتش نشانی و هلال احمر موظف به مراقبت های لازم شدند و گشت های پیوسته بر  روی سد کوچری از مرداد ماه قرار داده می شود و مردم نیز قوانین را رعایت کنند.
وی با یادآوری اینکه شهرستان در شیوع کرونا وضعیت‌های سفید، نارنجی و زرد را تا کنون تجربه کرده است، افزود: استفاده از ماسک در همه ادارات دولتی الزامی است و از امروز این اجبار برای همه مردم و کسبه و در بازار وجود خواهد داشت.
یار محمدیان به بیان اینکه  مردم برای سلامت خود ماسک استفاده کنند، تبیین کرد: مردم در صورت تبعیت از این الزام نتیجه آن را در دو هفته آینده در شهرستان مشاهده خواهند کرد و در شهرستان هیچ گونه مجلس ترحیم و در هیچ مکانی نباید برگزار شود و تنها تشیع مختصری می توانند داشته باشند.
فرماندار گلپایگان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تالارها، اظهار کرد: دفاتر خدماتی در صورت عدم اجرای پروتکل ها، اعمال قانون می شوند و باشگاه های ورزشی  نیز موظف به اجرای قوانین بهداشتی است و در خودروهای عمومی رانندگان و مسافران موظف به استفاده از ماسک هستند.
وی با یادآوری اینکه جنس  ماسک ها پارچه های مختلفی دارد، ادامه داد: شهرستان گلپایگان، تولید کننده ماسک است و روزانه حداقل حدود ۱۱ هزار عدد توسط بخش خصوصی تولید می شود و قیمت تولیدی شهرستان با فرمول تجاری، باید هزار و ۲۵۰ تومان به فروش برسد مگر داروخانه ای که از خارج شهرستان ماسک وارد کرده باشد.
یارمحمدیان با تاکید بر اینکه قانونی برای عرضه قلیان وجود ندارد، بیان کرد: قلیان، یکی از موارد انتقال بیماری کرونا ذکر شده است و نیروی انتظامی و تعزیرات مانع از عرضه آن در شهرستان هستند و تا کنون سه محل توزیع کننده آن، پلمپ شده است./

کد خبر 950955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha